“Grei mat”
Anmeldelse av Foodie

Foodie
Vurdert som nr. 24 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Velkommen til Foodie! Er du ute etter en krysning mellom rask, sunn og rimelig mat, så er Foodie stedet for deg! Vi har hentet inspirasjon fra både det asiatiske, amerikanske og europeiske kjøkkenet for å gi deg kulinariske smaksopplevelser. Ved å kombinere det beste fra ulike verdensdeler ønsker vi å appellere til alle og enhver.
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Rask og hyggelig betjening. Mat var ok, men ikke mer. Synes heller ikke stedet var "rimelig" for det man fikk servert, sammenlignet med andre steder.

Takk, Jørgen Dammen B

Anmeldt 15. januar 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat! Hyggelig service og veldig rent. Det er mye god mat å velge i til en rimelig pris. Veldig fornøyd.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, victoriabjo
Anmeldt 19. november 2020 via mobile enheter

Jeg har vært her 4-5 ganger, så nå er det på tide med en kort anmeldelse; Fine lokaler, variert meny, friske råvarer, smakfull mat, god servise og greie priser. Ypperlig å stikke innom for en kjapp matbit. Sitte ned eller ta med? Valget er ditt.

PS: Svært sentralt

2  Takk, benten2017
Anmeldt 24. september 2020

Kjempegod mat,veldig god service og bra priser Veldig godt fornøyd!!! ☺️ Anbefales på det sterkeste

1  Takk, karoline_911
foodiesor, Eier på Foodie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2020

Tusen hjertelig takk Karoline! Vi er glade for at du hadde en hyggelig opplevelse hos oss :)

Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 10 stk.
Rask service og hyggelig betjening.
Veldig god mat til en billig penge.
Her spiser jeg gjerne igjen.

Takk, lindasT2552MI
foodiesor, Eier på Foodie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2020

Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse!

Reisende som så på Foodie, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Foodie? Del dine erfaringer!