“Veldig hyggelig restaurant”
Anmeldelse av Foodie

Foodie
Vurdert som nr. 24 av 163 Restauranter i Kristiansand
Beskrivelse: Velkommen til Foodie! Er du ute etter en krysning mellom rask, sunn og rimelig mat, så er Foodie stedet for deg! Vi har hentet inspirasjon fra både det asiatiske, amerikanske og europeiske kjøkkenet for å gi deg kulinariske smaksopplevelser. Ved å kombinere det beste fra ulike verdensdeler ønsker vi å appellere til alle og enhver.
Anmeldt 6. august 2021

Her får du en enkel meny med mange gode retter. Restauranten er lys og innbydende, maten sunn og velsmakende. De ansatte er hyggelige. Alt er i tillegg halal. Vi kommer tilbake!

Takk, sobiaz899

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Rask og hyggelig betjening. Mat var ok, men ikke mer. Synes heller ikke stedet var "rimelig" for det man fikk servert, sammenlignet med andre steder.

Takk, Jørgen Dammen B
Anmeldt 15. januar 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat! Hyggelig service og veldig rent. Det er mye god mat å velge i til en rimelig pris. Veldig fornøyd.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, victoriabjo
Anmeldt 19. november 2020 via mobile enheter

Jeg har vært her 4-5 ganger, så nå er det på tide med en kort anmeldelse; Fine lokaler, variert meny, friske råvarer, smakfull mat, god servise og greie priser. Ypperlig å stikke innom for en kjapp matbit. Sitte ned eller ta med? Valget er ditt.

PS: Svært sentralt

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, benten2017
Anmeldt 24. september 2020

Kjempegod mat,veldig god service og bra priser Veldig godt fornøyd!!! ☺️ Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, karoline_911
foodiesor, Eier på Foodie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2020

Tusen hjertelig takk Karoline! Vi er glade for at du hadde en hyggelig opplevelse hos oss :)

Reisende som så på Foodie, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Foodie? Del dine erfaringer!