“Good food, not so good service”
Anmeldelse av Hos Moi

Hos Moi
Vurdert som nr. 39 av 155 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 2. august 2020

Vi var 6 stk. Maten smakte godt og vinen var god, men dårlig service. Vi bestilte glass med hvitvin og det varierte hvor mye vi fikk i glassene våre. Når vi bestiller Chablis til 180 kr pr glass bør de passe på at alle får like mye. Eller like lite. Utrolig at det går an å ta så mye for så lite. Det bør opplyses i menyen hvor mye vin man får for 180 kr.
Generelt dårlig oppfølging underveis i måltidet.
Anbefaler heller et av de fantastiske stedene i sentrum.

Takk, ElisabethT364

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Bestilte bord 1 mnd før på nett og spurte om å få sitte ute, da vi kom fikk vi utdelt et lite bord inne rett ved inngangen til toalettet. Bestilte en GT som smakte vann, burgeren var steinhard og salaten råtten, slapp å betale for den da vi endelig fikk litt attention fra en servitør, stive priser

Dato for besøk: august 2020
Takk, henrietteelisabetha
Anmeldt 31. juli 2020

Andre besøk denne sommeren. Fantastisk beliggenhet, utrolig hyggelig og kompetent personale. Og....mat av ypperste klasse! Fysen på lunsj? Blåskjell asian-style, med dirty fries. Store generøse porsjoner og smaker på utsiden av vett og forstand. Ventemat? Jadda, glem sure baguetter og hvitløkssmør, her får du hjemmelagede flatbrød, ramsløksmør og noen bittesmå pannekaker med en slags paté av fersk makrell. Helt himmelsk!
Takk til Trond og gjengen, vi har vært på Bølgen & Moi mange ganger før, og det har vært bra. Men Hos Moi er faktisk enda bedre. Vi ses igjen snart!

Takk, Hans F
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok dagens meny på 5/6 retter. Veldig god mat. Fantastisk beliggenhet på Fiskebrygga. Kjekt å se Trond Moi i lokalene. Mangler ganske mye på serveringen - manglende kunnskap hos servitørene, følger ikke opp på bordet, skjenker ikke i vin fra flaskene vi har bestilt

1  Takk, siddisene
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Spiste set-meny til middag, og påfølgende lunsj dagen etter. Sjelden vi går tilbake på samme sted to dager på rad, men Hos Moi leverte virkelig på alle fronter. Kjempehyggelig og oppmerksom service, deilig mat og godt vinutvalg. Neste gang vi er i Kristiansand kommer helt sikkert tilbake.

Takk, 167katrineb

Reisende som så på Hos Moi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Hos Moi? Del dine erfaringer!