“Gourmetmat og service på sitt beste! ”
Anmeldelse av Hos Moi

Hos Moi
Vurdert som nr. 39 av 154 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Vi var og spise Hos Moi på onsdag i "spis ute uka". Det var egentlig fullt, når vi prøvde å bestille på net. Men vi tok en telefon og det ble ordnet bord til oss kl 19 og ut kvelden. Det var vi utrolig fornøyd med! Vi ble ønsket velkommen av Trond selv, en gest som vi satte pris på! Vi hadde bestemt oss for å gå for 3 rettere for 350 .-. Men det var en forrett fra menyen som også fristet. Så da ble det kamsjell før den oppsatte menyen. Det smakte bedre enn forventet. Utrolig god stekesmak og sausen var himmelsk. 3retteren smakte også fortreffelig. Utrolig å få så bra mat for 350.- Servicen var på topp hele kvelden. Og vi fikk anbefalt en fantastisk Vin som passet til både kamsjellet og hovedretten, Poligny-Montrashet fra Bourgund. Desserten med pærer fra Nois hage smakte også fantastisk! Vi har vært Hos Moi tidligere i sommer også, og fått like bra service og gode småretter. Anbefaler østersene deres! Takk for en fin kveld, vi kommer gjerne igjen!

Takk, Itta61

Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Endelig var Trond tilbake. Byen hadde vært fattigere uten Hos Moi.
Nydelig mat satt sammen som smaksmenyer med vinpakker. Javel, så koster det litt, men det er det verdt.
Kreative retter med ingredienser fra egen hage, lokale leverandører og fokus på sesongens råvarer.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, tomvidarl
Anmeldt 2. september 2020

Nydelig mat, ok service. De kunne vært mere på. Glemte vann, og å gi oss tilbakemelding på spørsmål ifht maten. Presenterte rettene godt, hvitvinen var nydelig. Rødvinen ok.

Takk, annechrholstm
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Stedet ligger idyllisk til, meget god mat, og vi ble servert av kanskje vår hyggeligste og mest serviceinnstilte servitør vi har opplevd - Maren.
Hun var meget dyktig, så når vi kommer tilbake, så håper vi hun er tilstedet. -anbefales på det høyeste

Takk, Sebastian1808
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Bestilte bord ett par dager i forveien og var ingen problem å få bord. Vi bestilte syv retter med vinpakke, og det leverte helt greit.
Vil trekke fram vinen først som var meget godt, og passet godt til all maten som ble servert. Men følte man druknet litt i hvitvin, og noe av det jeg liker best er å bli overrasket med rødvin til fisk feks. Her var det få overraskelser selvom det ikke var noe å utsette på vinen.
Maten var god, men ikke det vi forventet når prisklassen er i øvre sikte.
Vil trekke fram kamskjellet, langen og kjøttretten som meget god, resten var helt greit. Savnet definitivt små hvileretter, noe som alltid er på slike plasser.
Servicen var god, men kan også bli bedre. Vi fikk ikke noe å drikke før etter 20 minutter og da var restauranten halv full. Vannet kom ikke før vi etterlyste det, rydding av bordet tok tid og det ble presentert feil informasjon om osten på ostetallerken.
Alt i alt var det e godt måltid, men prisen sto ikke i stil til resten.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, CathrineNor

Reisende som så på Hos Moi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Hos Moi? Del dine erfaringer!