“Ett måltid jeg sent kommer til å glemme”
Anmeldelse av Hos Moi

Hos Moi
Vurdert som nr. 35 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hadde heldig vis bestilt bord, for her var det mange som ville spise. Det skjønner jeg godt, for dette var en flott opplevelse. Siden vi feiret 2x50 års dag, fikk vi champis på huset. Nydelig fortet og blåskjell som tok meg til himmels. En spesial laget dessert til oss, som imponerte. Tusen takk til MOI og kelneren som leverte fra start til slutt.

2  Takk, WencheR

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, nydelige drinker og veldig god service. Vi spiste MOI Fix som smakte særdeles utmerket. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Trip08054132817
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Feiret bursdag hos Moi. Alt var helt perfekt. Maten, vinen og betjeningen. Kommer garantert tilbake, og vil anbefale restauranten på det varmeste.

Takk, Wander16684151523
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Det hjelper lite med flott beliggenhet og gode råvarer når servitør ikke vet dagens smårett samt kun vet av dagens hovedrett er lysing. Østers med tilbehør kom uten presentasjon, at Champagne luktet eddik og ble sendt i retur ga det hele en dårlig start.Servitør foreslo en Chablis vi ikke hadde bestilt til hovedrett. Velsmakende blåskjell, lysing og fiskesuppe til tross, mye må på plass før Hos Moi er en restauranten vi kommer tilbake til.

Takk, 749christers
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Ble møtt av smilende servitører allerede i døren. Kom til nydelig dekket bord. Fikk tilbud med en gang om vi ønsket noe å drikke mens vi så i menyen. Maten kom raskt og smakte nydelig. Nydelig beliggenhet. Anbefaler stedet.

Dato for besøk: april 2021
Takk, DayTrip31775649580

Reisende som så på Hos Moi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Hos Moi? Del dine erfaringer!