“Skuffende opplevelse, men fin plass”
Anmeldelse av Hos Moi

Hos Moi
Vurdert som nr. 35 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Maten var god, men ikke noe å bli mett på(greit nok det).
Veldig stive priser. I menyen står det at alle skal få brød/snacks når man spiser. Dette måtte vi etterspørre, men når vi fikk det var det bare porsjoner til 3stk(vi var 4). Vi var der i noen timer, og ikke en gang kom noen og spurte om vi ville ha påfyll eller noe mer å drikke eller spise. Vi måtte betale over 100 kroner(39per stk) for 3 flasker vann som vi ikke engang etterspurte. En av dem åpnet vi ikke heller. Han som spiste biff ble ikke spurt om hvordan han ønsket biffen.

Fint sted, men alt for dyrt og dårlig service(men hyggelige var de).

1  Takk, Kristiangrill

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Herregud! Ja, selvsagt har man satt lista høyere når man skal spise hos selveste Trond. Og etter å ha booket bord et par dager i forveien, av selveste Trond. Så lå lista høyt

Men dette innfridde noe så sinnsykt. Vi fant ut at med bursdag om et par dager så lar vi dette være middagen, med stor M.

Gikk for 5-retter, men fikk lov å bytte Lange med kamskjell. Å for en opplevelse, med rødbettartar, so. Startet ballet, til bakt Eple som avslutning. Dette leverte på alle punkter.

Takk, Grosberg
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en veldig flott restaurantopplevelse med charing meny for to personer og tre serveringer. Det var mye mat til en veldig god pris. Vi ble også tatt veldig godt imot når vi kom.

Det som kanskje trekker litt ned som blir oppfattet som litt ubehagelig er nok det at de pushet ekstra på det å kjøpe en «bedre» vin enn du hadde tenkt. Når den vinen du da valgte å si ja til var tom var forslaget da en enda «bedre» vin. Man følte seg nesten litt «tvunget» til å måtte si ja. Veldig fint at servitørene kan sin vin, men kanskje ikke opptre fullt så «pushete»

Foruten dette var det fantastisk mat og omgivelser.

Takk, Stinus165
Anmeldt 26. juli 2021

God mat, men kvelden ble ødelagt av en sur og arrogant kelner.
Vi visste hva vi ville ha, men kelneren visste jo best.Utrolig dårlig service på oss gjennom kvelden.
Men maten var nydelig. Har spist på Moi før,men ikke opplevd sånn type kelner .

1  Takk, 908reidung
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hadde heldig vis bestilt bord, for her var det mange som ville spise. Det skjønner jeg godt, for dette var en flott opplevelse. Siden vi feiret 2x50 års dag, fikk vi champis på huset. Nydelig fortet og blåskjell som tok meg til himmels. En spesial laget dessert til oss, som imponerte. Tusen takk til MOI og kelneren som leverte fra start til slutt.

2  Takk, WencheR

Reisende som så på Hos Moi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Hos Moi? Del dine erfaringer!