Både flott arkitektur og fin kulturopplevelse!

Selve bygget er flott både innvendig og utvendig, - både elegant og lekkert med spreke fargevalg... les mer

Anmeldt 22. februar 2019
Ingeborg56
Oslo, Norge
En flott kultur opplevelse

Ett sted som Kilden er en fornøyelse for alle. Om det er med familien, eller bare par, er det her... les mer

Anmeldt 17. februar 2019
Mr_Viking1
Kristiansand, Norge

1924 av 69 anmeldelser
Anmeldt 20. september 2015 via mobile enheter

Utrolig idyllisk sted. Kom tidlig ned på brygga og koset oss i sola. En rent og pent sted. Med rene doer og fristende atmosfære. Fin bygg. Kjempe hyggelig betjening som var behjelpelig med det meste. Koset oss virkelig.

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, 930mariusr
Anmeldt 10. september 2015

Kilden er en arkitektonisk opplevelse i seg selv. Se på Kildenprogrammet om du tenker deg en tur til Kristiansand, det er konserter og teater for enhver smak her.
Sommer på Kilden er noe å tenke på til neste sommer hvor det er konserter hver dag av ulike slag. Nyter en slik formiddag om sommeren

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Ingjerd2014
Anmeldt 26. november 2014

Hadde guidet omvisning med en god guide som fortalte mye nyttig om kulturhuset. Et kjempeflott bygg.

Dato for opplevelse: november 2014
Takk, 470Elisabeth55
Anmeldt 7. desember 2013

Kilden som bygg er en superattraksjon i seg selv. Den har tre saler med opera, teater og konsertsal.
Var der 6.12.13 på julekonsert. For en konsertsal,for en lyd og akustikk. Vanvittig bra.
Sammen med operaen i Oslo er det landets to desidert beste kulturbygg både i funksjon og design.

Dato for opplevelse: desember 2013
Takk, Opsahl
Anmeldt 12. april 2013 via mobile enheter

Gratulerer til alle sørlendinger med dette flotte konserthuset. Vi så kaizers orchestra i kilden, en fin opplevelse. Arkitekturen på utsiden er enestående, og ligger fantastisk til langs sjøkanten. På innsiden likte vi at det var flere serveringssteder. Trekk for litt trykkende tak og enkle tepper på gulvene og i trappene. Selve konsertsalen er upåklagelig.

Dato for opplevelse: april 2013
Takk, wgjedrem