“Dårlig lyd”

Kilden Teater- og Konserthus
Vurdert som nr. 1 av 2 Konserter og show i Kristiansand
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Eierbeskrivelse: Kilden Teater og Konserthus i Kristiansand er et av Nordens mest spennende miljøer for profesjonell scenekunst og musikk. Kunsthuset rommer Kristiansand Symfoniorkester, Kilden Teater, Kilden Opera, Kilden Kultur og en nyskapende utføring av den sosiale siden av samfunnsoppdraget gjennom Kilden Dialog. I samspill med hverandre representerer de et kulturelt driftskonsept uten sidestykke, i én samlet organisasjon som også er et av landets største hus for scenekunst og musikk. I 2017 opplevde 203.000 publikummere 871 konserter, forestillinger og arrangementer i Kilden, utført av et mangfoldig lag som representerte 257 årsverk og 23 nasjonaliteter. Programmet til Kilden Teater og Konserthus er rikholdig og favner bredt. Kristiansand Symfoniorkester, Kilden Teater og Kilden Opera fyller huset med musikkopplevelser, scenekunst og dramatikk. Kilden Kultur koordinerer produksjoner med eksterne aktører og legger til rette for samspill mellom de tre andre institusjonene.
Anmeldt 1. november 2015

Var der på Fædrelandsvennens Ønskekonsert. Helt forferdelig dårlig lyd der vi satt på balkong. Vi hørte musikken helt greit, men Janne Formoe som konferansier var det helt umulig å få med seg. Det var en forferdelig gjenklang. De lo godt nede i salen innimellom så hun var tydeligvis morsom. Jeg ga beskjed til en ansatt om at det var umulig å høre noe, og det skulle hun gi beskjed videre om, men det vedvarte hele konserten. Elendig!

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, Gudmund P

Anmeldt 20. september 2015 via mobile enheter

Utrolig idyllisk sted. Kom tidlig ned på brygga og koset oss i sola. En rent og pent sted. Med rene doer og fristende atmosfære. Fin bygg. Kjempe hyggelig betjening som var behjelpelig med det meste. Koset oss virkelig.

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, 930mariusr
Anmeldt 10. september 2015

Kilden er en arkitektonisk opplevelse i seg selv. Se på Kildenprogrammet om du tenker deg en tur til Kristiansand, det er konserter og teater for enhver smak her.
Sommer på Kilden er noe å tenke på til neste sommer hvor det er konserter hver dag av ulike slag. Nyter en slik formiddag om sommeren

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Ingjerd2014
Anmeldt 26. november 2014

Hadde guidet omvisning med en god guide som fortalte mye nyttig om kulturhuset. Et kjempeflott bygg.

Dato for opplevelse: november 2014
Takk, 470Elisabeth55
Les flere anmeldelser
Anmeldt 7. desember 2013

Kilden som bygg er en superattraksjon i seg selv. Den har tre saler med opera, teater og konsertsal.
Var der 6.12.13 på julekonsert. For en konsertsal,for en lyd og akustikk. Vanvittig bra.
Sammen med operaen i Oslo er det landets to desidert beste kulturbygg både i funksjon og design.

Dato for opplevelse: desember 2013
Takk, Opsahl

Reisende som så på Kilden Teater- og Konserthus, så også på

Har du vært i Kilden Teater- og Konserthus? Del dine erfaringer!