“Kjempegod mat! ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23 februar 2017 via mobile enheter

Var her innom tidligere sammen med mannen min, og vi er kjempefornøyde med besøket! Maten tok ikke så veldig lang tid, fornøyelig servitør med godt humør, avslappende atmosfære, og ikke minst en veldig fascinerende kaffe-brygger! Anbefaler den, men obs! Den egner seg best til mer enn to personer eller fler, da den brygges til 5 kopper. Alt i alt, en særdeles fornøyelig opplevelse :)

Takk, Lin Linovitch W

Anmeldt 19 februar 2017 via mobile enheter

Helt OK mat, tok så lang tid å bestille at det var begrenset hvor mye vi fikk smake på. Anbefaler å ha god tid!

1  Takk, Tor Olav H
Anmeldt 19 februar 2017

Har tidligere anmeldt denne restauranten kun på "Take Away" - som er aldeles utmerket! Denne fantastiske uken i året hvor de aller fleste spisestedene i Kristiansand tilbyr en rett (minst) til kr. 100,- blir alltid en spennende reise, hvor en må velge etter både hjerte og mage. Vi var ikke alene som ønsket å spise her, men køen gikk fort.

Service sted var helt upåklagelig, og "bitene" som ser ut til å være et kunstverk metter mye mer enn de ser ut! Kanskje den beste "spis for 100" opplevelse av alle!

Takk, Gaute O
Anmeldt 16 februar 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat og service!
Dyrt, men vel anvendte penger.
Dette stedet anbefales på det sterkeste!!!

Takk, MellyS78
Anmeldt 12 februar 2017

Ringte på forhånd for å forsikre oss om at det gikk an å få vegetarversjon av retten vi skulle ha, og det sa de gikk fint. da vi kom dit fikk vi beskjed om at det ikke gikk an, pluss at sesrvitrisen var småfrekk.

• Atmosfære
Takk, 3984H93

Reisende som så på Food Asylum, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Food Asylum? Del dine erfaringer!