Vi støtter følgende nettlesere:

“Fantastisk” 5 av 5 bobler
Anmeldelse av Food Asylum

Food Asylum
Vurdert som nr. 3 av 117 Restauranter i Kristiansand
God for: Familier med barn, Store grupper, Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Brunsj, Levering, Barnestoler tilgjengelig, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gatekjøkken, Servitørpersonell
2 anmeldelser
“Fantastisk”
5 av 5 bobler Anmeldt 2 uker siden

Food Asylum anbefales på det aller varmeste.
Maten er eventyrlig og er man ikke så bevandret i verden med rå fisk,
så har man andre deilige små biter på " stick"
Maten er rimelig, men i Norge er dessverre vin dyrt, så det trekker nok
opp regningen, når man skal betale

• Besøkte november 2016

7 anmeldelser
4 anmeldelser av restaurant
“Kjempegod mat! ”
5 av 5 bobler Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Var her innom tidligere sammen med mannen min, og vi er kjempefornøyde med besøket! Maten tok ikke så veldig lang tid, fornøyelig servitør med godt humør, avslappende atmosfære, og ikke minst en veldig fascinerende kaffe-brygger! Anbefaler den, men obs! Den egner seg best til mer enn to personer eller fler, da den brygges til 5 kopper. Alt i alt, en særdeles fornøyelig opplevelse :)

Besøkte februar 2017
Takk, Lin Linovitch W
4 anmeldelser
4 anmeldelser av restaurant
“Treg service i "tom" restaurant”
2 av 5 bobler Anmeldt 19 februar 2017 via mobile enheter

Helt OK mat, tok så lang tid å bestille at det var begrenset hvor mye vi fikk smake på. Anbefaler å ha god tid!

Besøkte februar 2017
Takk, Tor Olav H
45 anmeldelser
35 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 21 nyttige stemmer
“Spis for 100”
5 av 5 bobler Anmeldt 19 februar 2017

Har tidligere anmeldt denne restauranten kun på "Take Away" - som er aldeles utmerket! Denne fantastiske uken i året hvor de aller fleste spisestedene i Kristiansand tilbyr en rett (minst) til kr. 100,- blir alltid en spennende reise, hvor en må velge etter både hjerte og mage. Vi var ikke alene som ønsket å spise her, men køen gikk fort.

Service sted var helt upåklagelig, og "bitene" som ser ut til å være et kunstverk metter mye mer enn de ser ut! Kanskje den beste "spis for 100" opplevelse av alle!

• Besøkte februar 2017
Takk, Gaute O
29 anmeldelser
13 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Nydelig!”
4 av 5 bobler Anmeldt 16 februar 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat og service!
Dyrt, men vel anvendte penger.
Dette stedet anbefales på det sterkeste!!!

Besøkte mars 2016
Takk, MellyS78

Reisende som så på Food Asylum, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Food Asylum? Del dine erfaringer!