“Bursdagsbesøk”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19 april 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke. Fikk nagne ø sin saki. Helt okei. Liker sakien best varm. Denne var ikke varm.
Maten nydelig og vakkert arrangert. Desserten likeså.
Veldig bra service av kelneren.

Takk, Lill E
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 15 april 2017 via mobile enheter

Maten smakte bra. Veldig huggelig betjening. Men det var over gjennomsnittetdyrt. Vi er ikke verdens storspisere men en sushi tallerken til 700 kr for 2 var ikke nok. Det beste var deres signaturett. Men bitene var skåret så tynne at de nesten falt fra hverandre. Derfor måtte et mange biter til for å bli mette. (900 kr) Den måtte vi bestille ekstra av signaturretten. Vi har vært på steder som er bedre enn dette. Vi kommer nok ikke tilbake.

Takk, Lars203
Anmeldt 14 april 2017

God sushi, men når ikke opp i forhold til pris. Sushi til to personer og to glass vin, kr 950. Du betaler mer på f.eks Alex sushi i Oslo, men da får du en hel meny som varer hele kvelden og bedre mat. Her er maten fortært på under en time. En lite hyggelig mannlig kelner og lokaler som i høyden kan beskrives som shabby shic men hvor støvet ligger over lyspærene. Styr unna og prøv heller sjøhuset hvor det er nydelig mat, greie priser, flott service og i vannkanten.

1  Takk, Celina P
Anmeldt 11 april 2017 via mobile enheter

Fantastisk god sushi med mange spennende combo-menyer. Vi spiste inside-out heaven med 12 biter til 249kr. Frisk og god smak på alle typene. Prisnivået er litt stivere enn vanlige sushi takeaway steder, men opplevelsen var verdt pengene.

Takk, Alexander H
Anmeldt 5 april 2017 via mobile enheter

Om du ikke bryr deg om at kelneren ikke sjekker underveis at alt er bra, om du ikke bryr deg om at han ikke sjekker at du trenger mer i glasset, om du ikke bryr deg om krøllete menyer med sammenklistrede sider, om du kun bryr deg om maten, så anbefales stedet. Maten er velsmakende og lekkert presentert. Meny beregnet for 1 person er rikelig.

Takk, Nina Steen L

Reisende som så på Food Asylum, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Food Asylum? Del dine erfaringer!