Gratis avbestilling frem til 16.05.21
SPAR USD 12
eDreamsUSD 183
Trip.comUSD 184
Anmeldt 28. juni 2020

Hotellet trenger oppussing. Det virket trangt på badet, toa var plassert slik at jeg måtte sette meg ned sidelengs for så dreie slit at jeg satt rett. Da var knærne i veggen. Dette holder ikke i 2020. Frokosten ble ok etter forholdene (covid-19), men her tror jeg smitten gjør at hotellet tjener mer en normalt på frokosten. Dette gjelder alle hotellene vi besøkte i juli 2020
Personalet var veldig hyggelige som alltid på Thon Hotels. Dersom jeg kommer til å bo på Thon Hotels Kristiansand vil jeg nok oppgradere rommet.

Romtips: Det var stille over hele hotellet selv om det er midt i byen
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, HenriksenBerg
Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Stille og rolig hotell midt i Kristiansand. Parkering på taket, og enkel inngang til hotellet. Husk å betale for parkering... Hadde med 2 hunder og fikk rom i nærheten til utgangen. Gjør det litt enklere. Hyggelig betjening og god frokost. Enkelt å spise på hotellet da Egon har egen inngang.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, johnharaldn
Anmeldt 26. november 2019

Slitte rom med strietapet og slitte/ødelagte møbler. Leselampa bare hang ned slik at det var umulig å bruke den. Toalettet ulte som et godstog hver gang man skylte over.
Madrassene var medium til harde. God puter. Og sommerdyne i november! Brrrr

Helt grei frokost, ikke noe wow. Nede i kjelleren hos Egon restaurant. Noe trangt.

Parkering rett utenfor som er gratis kveld og søndager. P-hus rett ved.
Suveren beliggenhet, i gågata.

Dette hotellet trenger oppussing, herr Thon!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, ingunn t
Anmeldt 19. november 2019 via mobile enheter

Tja, på tide med en oppussing. Hotellet fremstår som lite moderne. Slitt og skittent «all over». Ikke kjøleskap på rommet. Svært lite bad som var både trangt og ubekvemt. Få kanaler på TV. Frokosten serveres i lokalet til Egon som er svært lite innbydende. I tillegg er dette nok den svakeste av alle hotellfrokoster jeg har sett, rett og slett kjip.

Positive siden? Hyggelig betjening og god beliggenhet.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 59_yvinds
Anmeldt 1. november 2019

Fint og sentralt hotell. Rene, pene og lyse rom. Litt gammelt og "slitt bad", men helt greit. Frokosten er på nivå med de fleste andre hoteller. Veldig lettvint med en Egon restaurant i samme bygg, med inngang via resepsjonen. Selv med en sentral beliggenhet, så løser parkering seg greit med gateparkering utenfor, eller en parkeringsplass på nabotomta. Veldig hyggelig betjening.

Noe som ødela endel for min del under oppholdet var at det tydeligvis var innlosjert en hel ishockeyskole i samme etasje, som løpte rundt omkring og ropte rundt i gangen og lagde støy. Tyder på lite lydisolering mot gangen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Selfuno