Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Gratis avbestilling frem til 09.10.21
eDreamsUSD 149
FindHotelUSD 170
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i 2 netter ifm ferie i Kristiansand. Hadde booket et litt større rom og det hadde god plass, men var litt slitt selv om det er oppusset noe. Pluss for vifte på rommet i varmen (den var litt på halv 12, men 13-åringen i familien fikset den så den ikke veltet) og veranda. Tv'en ved sengene virket ikke, vi klaget ikke da vi ikke satt mye inne og så TV, og det var en TV til på rommet. Barna skulle gjerne hatt en pute til hver i sovesofaen, men syns den var god å ligge i. Da rommet ble ryddet etter første natt, så ble håndklærne fjernet selv om de hang opp, og det ble kun lagt inn 3 nye istedet for 4.

2  Takk, toneogwilsonvargas
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde to flotte døgn på hotellet. Hele hotellet var nyoppussa, fine rom med gode senger.
Parkeringshus i nærheten gjorde det ‘og enkelt å ha med bil.
De ansatte var hyggelige og imøtekommende.
Til tross for restriksjoner var frokosten god.
Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, eliaks
Anmeldt 30. juni 2020

Parkeringen til hotellet er en katastrofe!! jeg registrerte bilen slik automaten ba meg om ,men fikk likevel bot. flere andre gjester fikk bot samme dag som oss. Selvfølgelig sier hotellet at de ikke har noe med dette å gjøre. Anbefaler derfor alle andre hotell enn dette hvis du ikke vil betale 600 kr for parkeringen da...

Takk, 505r_nnaugs
Anmeldt 28. juni 2020

Hotellet trenger oppussing. Det virket trangt på badet, toa var plassert slik at jeg måtte sette meg ned sidelengs for så dreie slit at jeg satt rett. Da var knærne i veggen. Dette holder ikke i 2020. Frokosten ble ok etter forholdene (covid-19), men her tror jeg smitten gjør at hotellet tjener mer en normalt på frokosten. Dette gjelder alle hotellene vi besøkte i juli 2020
Personalet var veldig hyggelige som alltid på Thon Hotels. Dersom jeg kommer til å bo på Thon Hotels Kristiansand vil jeg nok oppgradere rommet.

Romtips: Det var stille over hele hotellet selv om det er midt i byen
1  Takk, HenriksenBerg
Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

Stille og rolig hotell midt i Kristiansand. Parkering på taket, og enkel inngang til hotellet. Husk å betale for parkering... Hadde med 2 hunder og fikk rom i nærheten til utgangen. Gjør det litt enklere. Hyggelig betjening og god frokost. Enkelt å spise på hotellet da Egon har egen inngang.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, johnharaldn