Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Priceline
eDreamsUSD 154
Trip.comUSD 170
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom på kvelden til Thon Hotel Kristiansand, hadde vært i dyreparken før vi sjekket inn. Det var ingen tilhørende parkering, men heldigvis kom vi lørdagskveld så vi fant en gratisparkering. Etter innsjekk spurte vi resepsjonisten om det var et senter i nærheten. Hun smilte og sa at Sanden var åpent til 20.Hun måtte ha glemt at det var lørdag, for når vi stod utenfor dørene var det stengt (18.00). Det var kø i 2 timer for å komme inn på hotellrestauranten, så vi gikk ned gaten og fant en kafe. Hotellrommet var delvis møblert, slitt bad og utsikt ut mot et nedbrent hus og et måsereir. Heldigvis var det bare en natt. Vi spiste en tørr brødskive med gulost, fylte kaffekoppene med sur kaffe og kjørte videre.

Takk, elir746
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette er nok noe av det dårligste man finner i prisklassen. Begynner med det som er bra. Beliggenheten er super med kort vei til det meste. Billig parkering like ved i Slottet parkering. Hotellet fremstår som lett slitt og delvis nyovermalt med moderne/nye innslag. Sengene er små og grusomme. Badet er "interessant" innredet slik at man må dukke inn og ut av dusjen og sitte på skrå på toalettet. Ellers er det en flora av bakterier i dysjen (rødfarge) og råte i listverk. Frokosten er av det enkle slaget. Finn et annet hotell..

2  Takk, FrodeI
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Et hotell som kunne hatt godt av en oppgradering. Rommene er rimelig standard. Frokosten serveres på Egon, langt i fra den største opplevelsen man kan ha (forbehold om at det var corona-restriksjoner).

Ellers svært sentralt og ok parkering i samme hus.

1  Takk, Syk02jcb
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Bra beliggenhet,men rommet kunne trengt en oppgradering.Badet var også veldig lite.
Lite parkerings plasser og veldig trangt.
Skuffet over hotell frokosten ,lite utvalg og ingen kaffemaskin .
Velger nok et annet hotell neste gang.

Takk, Rita_Watt-74
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Skulle ha fem dager i Kristiansand. Comfort og Scandic opplyser at hotellene har tilgang på parkering mot avgift, mens Thon skriver kun «parkering» som en del av fasilitetene, uten å nevne avgift. I og med at de tre hotellene er jevne på pris, tenker jeg derfor at jeg vil spare minst en tusenlapp på å velge Thon. Ved ankomst viser det seg at det er avgift her også.
Service fra resepsjonistene er god. God frokost serveres på Egon i samme bygg. Her har de gjort det beste ut av begrensningene som smittevernreglene gir. Trangt familierom, og dårlig renhold. Velger et annet hotell neste gang.

2  Takk, andersk484