2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Som alltid "leverer" Thon hotell. Denne gang et hyggelig Kristiansand hotell i Markensgate. Beliggenhet er flott i sentrum.
Blide og serviceinnstilt personale. Koselig opphold på et bra rom med god seng.
Rent og bra overalt som jeg så. Helt topp!

Takk, Ann-fra-vest
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig resepsjon, god beliggenhet og gode senger, det er vel omtrent det eneste positive.
Parkeringsmulighetene tilknyttet hotellet er elendig! Trangt, smalt og vanskelig å manøvere bilen uten å sitte med hjertet i halsen. Rommet vi hadde bar preg av å være sliten og gammelt. Forholdvis lytt mellom rommene også. Badet er lite og trangt, og du skal ikke være veldig stor før dusjen er ubrukelig.
Ok frokost, men elendig kaffe. Overpriset opphold i forhold til hva man får.

Romtips: Prøv å finn deg parkering et annet sted enn parkeringshuset tilknyttet hotellet. Ok hotell om du kun skal sove der en natt eller to.
1  Takk, 564camillaf
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Det går ikke an at dette prises som det gjør. Eldgammelt, stusselig innredet rom. Strievegger fulle av hull etter tidligere oppheng. Ikke leselamper ved sengene. Positivt at sengene er gode, men for all del -velg noe annet eller dropp turen.

Takk, Reiseglad3
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig personale og nydelig frokost. Dette
er grunnen for 2 stjerner.
Rommet var nedslitt, svært lite og lite hyggelig. Badet luktet gammel urin. Håper på et bedre rom neste gang. Det var ikke verdt pengene.

Takk, 707bentef
Anmeldt 2. juli 2021

Jeg hadde bestilt enkelt rom,men ble oppgradert til budget familie rom.Dette innhold 3 senger og minner om en sove sal. Ett lite skrivebord og en pinne stol. TV var som ett frimerke på veggen. Badet iskald og det minste dusj kabinett jeg har opplevd ever. TV fungerte svært dårlig. Frokosten var bra, men det trekkes ned med en bacon skive på ett speilegg. Blid dame resepsjonen. Beliggenheten er bra. Dette er ett 2+hotell. Kommer nok ikke tilbake. Lise.

Takk, LiseE144