Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Anmeldt 19. juli 2021

Nedslitt hotell med ditto kvalitet på rommene. Måtte si fra flere ganger om manglende rengjøring. Halvinteressert personale, lite forekommende ved påpekte mangler på rommet (manglende lampe, defekt hårtørker). Ordinær frokost i Egons lokaler.

Takk, haraldsQ664YL
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Det eneste positive med denne overnattingen var at vi bare skulle bli én natt. Hotellet er dyrt og slitt. Dårlige senger, dyne og slitt sengetøy. Et hotell kan gjerne være slitt, men rengjøring kan man gjøre ordentlig selv om. Se bildet; ett sveip med vått papir over dusjgulvet. Aldri igjen, styr unna.

1  Takk, kensvend
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Supertrivelig resepsjonist som tok oss i mot, og som bidro til at vi følte oss velkomne. Rommet var rent og pent, og frokosten på Egon var helt super. Vi hadde et uhell med vinduet, men dette løste personalet (to hyggelig damer) på en bra måte. Utover dette var alt tipp-topp! Bor gjerne der ved neste Kristiansand-besøk også☺️

Romtips: Vi parkerte i et parkeringshus litt unna, men fant ut at hotellets parkering faktisk var billigere. Så les igjennom info man får ved ankomst
Takk, Marius P
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Som alltid "leverer" Thon hotell. Denne gang et hyggelig Kristiansand hotell i Markensgate. Beliggenhet er flott i sentrum.
Blide og serviceinnstilt personale. Koselig opphold på et bra rom med god seng.
Rent og bra overalt som jeg så. Helt topp!

Takk, Ann-fra-vest
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig resepsjon, god beliggenhet og gode senger, det er vel omtrent det eneste positive.
Parkeringsmulighetene tilknyttet hotellet er elendig! Trangt, smalt og vanskelig å manøvere bilen uten å sitte med hjertet i halsen. Rommet vi hadde bar preg av å være sliten og gammelt. Forholdvis lytt mellom rommene også. Badet er lite og trangt, og du skal ikke være veldig stor før dusjen er ubrukelig.
Ok frokost, men elendig kaffe. Overpriset opphold i forhold til hva man får.

Romtips: Prøv å finn deg parkering et annet sted enn parkeringshuset tilknyttet hotellet. Ok hotell om du kun skal sove der en natt eller to.
1  Takk, 564camillaf