Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
1924 av 298 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2021

Av alle Thon hoteller jeg har vært på så var dette det verste. Har vært veldig fornøyd med de andre, men dette var labert.. gammelt, slitt, ingen a/c elendig rengjøring og svindyr parkering med mindre man vil gå et par kvartal.

Når man betaler samme pris her som for et nyoppusset Thon-rom med deilig Thon-frokost så blir dette litt under midt på treet etter min smak.
Pluss for beliggenhet

Bilder av badet når vi kom

(De tilbød oss bytte rom når vi gjorde dem oppmerksomme på dårlig rengjøring, men da var ungen allerede i seng så det ble vanskelig så de sa de vil refundere litt av pengene for overnattingen som jo er veldig bra)

Takk, Furuborgen
Anmeldt 25. juli 2021

Vi har bodd på en del Thon hoteller og har vært veldig fornøyd, men dette var et svært slitt og utdatert Thon hotell. Knuste fliser på badet, gamle møbler og korridoren var også utdatert . Frokosten var god og lå i kjelleren til Egon. Det positive var at hotellet lå i gågaten, og de ansatte var hyggelige.

Takk, Richard B
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Sentrumsnært hotell med p-hus rett ved siden av. Hotellet bærer preg av å være gammelt.
Ikke ventilasjon og generelt slitte rom.
Renholdet på hotellet var svært mangelfullt.

Personalet var meget hyggelige og frokosten var særdeles bra.

Takk, r0versf0rever
Anmeldt 19. juli 2021

Nedslitt hotell med ditto kvalitet på rommene. Måtte si fra flere ganger om manglende rengjøring. Halvinteressert personale, lite forekommende ved påpekte mangler på rommet (manglende lampe, defekt hårtørker). Ordinær frokost i Egons lokaler.

Takk, haraldsQ664YL
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Det eneste positive med denne overnattingen var at vi bare skulle bli én natt. Hotellet er dyrt og slitt. Dårlige senger, dyne og slitt sengetøy. Et hotell kan gjerne være slitt, men rengjøring kan man gjøre ordentlig selv om. Se bildet; ett sveip med vått papir over dusjgulvet. Aldri igjen, styr unna.

1  Takk, kensvend