Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kom til Thon hotell City Kristiansand med god tro om at dette var en fin og ryddig hotell kjede. For å si det sånn, så dårlig renhold og slitne rom skal man lete lenge etter. Jeg tok bilder av rommet og ting som ikke var rent.
Flekker på dører,hår i sengen,gul dusj full av gammel møkk,flekker andre steder og generelt VELDIG lite innbydende rom. Jeg og samboer tenkte først at vi skulle finne oss i dette. Nei sa jeg. Jeg har hatt bedre opplevelser på campingplasser enn dette.. vi gikk ned og klaget på rommet. Jeg sa ordrett rommet vårt er både møkkete og burde vært pusset opp for lenge siden ! Skjønner ikke at dere kan gi ett sånt rom til en forbruker.
Jeg forlanger ett nytt rom som er rent,helt og pent. (Det første rommet var full av merket og hakk overalt på veggene + det som nevnt over. Listene hang ikke engang på veggen !) Svaret jeg ble møtt med var: Jeg vet ikke om du vet det. Men det har vært korona pandemi så vi har ikke fått pusset opp.
Jeg svarte: Vet du hva. Det skal ikke gå utover meg som kunde/forbruker. Har du ett annet ledig rom?

Nei,det hadde ikke Thon hotell Kristiansand på ubestemt tid den dagen. Vi gikk ut ett par timer i mens, i påvente av ledig,vasket rom.
Kom tilbake igjen. Fikk ett ledig vasket rom.
Trodde vi.. da vi kom opp i rommet var det litt forbedring. Det var veldig lav budsjett pusset opp med vegg til vegg teppe og litt maling. Greit nok tenkte jeg. Åpnet døra til badet og der var det like møkkete. Rommet var LITT bedre men badet var ekkelt og flekker på håndklærne Igjen! Orker ikke å klage da vi allerede hadde brukt lang tid og skulle møte noen vedkjente i byen for middag. Jeg kommer aldri til å dra på Thon Hotell City Kristiansand, med den opplevelsen vi hadde.
Det hadde nesten hvert bedre å sovet i telt eller en hytte.

Takk, christoffers937
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Er av de beste når det gjelder service, spesielt i resepsjonen. Samme opplevelse begge gangene jeg har vært gjest på hotellet. Bra frokost, litt mer kaos med coronarestriksjoner, men bra gjennomført. Sentralt, men stille og rolig.

Takk, svelai
Anmeldt 25. juli 2021

Av alle Thon hoteller jeg har vært på så var dette det verste. Har vært veldig fornøyd med de andre, men dette var labert.. gammelt, slitt, ingen a/c elendig rengjøring og svindyr parkering med mindre man vil gå et par kvartal.

Når man betaler samme pris her som for et nyoppusset Thon-rom med deilig Thon-frokost så blir dette litt under midt på treet etter min smak.
Pluss for beliggenhet

Bilder av badet når vi kom

(De tilbød oss bytte rom når vi gjorde dem oppmerksomme på dårlig rengjøring, men da var ungen allerede i seng så det ble vanskelig så de sa de vil refundere litt av pengene for overnattingen som jo er veldig bra)

Takk, Furuborgen
Anmeldt 25. juli 2021

Vi har bodd på en del Thon hoteller og har vært veldig fornøyd, men dette var et svært slitt og utdatert Thon hotell. Knuste fliser på badet, gamle møbler og korridoren var også utdatert . Frokosten var god og lå i kjelleren til Egon. Det positive var at hotellet lå i gågaten, og de ansatte var hyggelige.

Takk, Richard B
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Sentrumsnært hotell med p-hus rett ved siden av. Hotellet bærer preg av å være gammelt.
Ikke ventilasjon og generelt slitte rom.
Renholdet på hotellet var svært mangelfullt.

Personalet var meget hyggelige og frokosten var særdeles bra.

Takk, r0versf0rever