“Nydelig autentisk indisk mat”
Anmeldelse av Indian Garden

Indian Garden
Vurdert som nr. 27 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig god autentisk indisk mat. Mye godt å velge i.
Veldig god service.
Ungene likte veldig godt maten og fikk en overraskelse av den veldig hyggelige servitøren. Anbefales veldig

Takk, frodek318

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Tusen takk for maten og servicen. Helt topp med nan laget på originalt vis. Noe av det bedre jeg har smakt av indisk i Norge.

1  Takk, 240areg
Anmeldt 26. juli 2021

Absolutt den beste indiske restaurant, nydeligste mat.
Betjening og service var helt topp, veldig rent og ryddig og veldig gode stoler. Anbefales

Takk, 908reidung
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Spist mye indisk mat i Norge , denne restauranten hadde utrolig god mat! Minus for rå kylling, men resten av måltidet var innertier Anbefaler lam korna og kylling tandoori. Raita og nanbrød var godt tilbehør. God service i tillegg, løsningsorienterte og blide. Takk for oss.

Takk, marthine elise ø
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Er generelt glad indisk, men denne tørr jeg å påstå var den beste jeg har smakt i Norge. 10/10! Anbefales!

Takk, Siljis

Reisende som så på Indian Garden, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Indian Garden? Del dine erfaringer!