“Fantastisk indisk mat”
Anmeldelse av Indian Garden

Indian Garden
Vurdert som nr. 27 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Dette er en plass som er verdt et besøk. Servitøren var veldig trivelig og serviceinnstilt. Maten her var helt fantastisk. Alle rundt bordet var meget fornøyd.

Takk, polka96

Anmeldt 4. august 2021

Meget bra indisk mat! Retter: Butter chicken og Pepper Murg. Dette er nok den beste indiske vi har vært på; Kr.sand…. Oslo…. Trondheim. Vi kommer tilbake hit

Takk, torep868
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig god autentisk indisk mat. Mye godt å velge i.
Veldig god service.
Ungene likte veldig godt maten og fikk en overraskelse av den veldig hyggelige servitøren. Anbefales veldig

Takk, frodek318
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Tusen takk for maten og servicen. Helt topp med nan laget på originalt vis. Noe av det bedre jeg har smakt av indisk i Norge.

1  Takk, 240areg
Anmeldt 26. juli 2021

Absolutt den beste indiske restaurant, nydeligste mat.
Betjening og service var helt topp, veldig rent og ryddig og veldig gode stoler. Anbefales

Takk, 908reidung

Reisende som så på Indian Garden, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Indian Garden? Del dine erfaringer!