“Indian Garden”
Anmeldelse av Indian Garden

Indian Garden
Vurdert som nr. 23 av 164 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 29. august 2021

Noe av det bedre indiske måltidet jeg har spist.
Bra service og fine lokaler.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, lises722

Anmeldt 14. august 2021

Maten er ikke indisk mat i det hele tatt. Anbefaler sterkest ikke å spise her. Burte endre navnet sitt fra Indian Garden til noen helt annet, desverre.

Takk, ArpanS84
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Dette er en plass som er verdt et besøk. Servitøren var veldig trivelig og serviceinnstilt. Maten her var helt fantastisk. Alle rundt bordet var meget fornøyd.

Takk, polka96
Anmeldt 4. august 2021

Meget bra indisk mat! Retter: Butter chicken og Pepper Murg. Dette er nok den beste indiske vi har vært på; Kr.sand…. Oslo…. Trondheim. Vi kommer tilbake hit

Takk, torep868
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig god autentisk indisk mat. Mye godt å velge i.
Veldig god service.
Ungene likte veldig godt maten og fikk en overraskelse av den veldig hyggelige servitøren. Anbefales veldig

Takk, frodek318

Reisende som så på Indian Garden, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Indian Garden? Del dine erfaringer!