“Veldig god mat”
Anmeldelse av Indian Garden

Indian Garden
Vurdert som nr. 23 av 164 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat!! Veldig fint og rent lokale, og kjempe hyggelige folk som jobbet der.
Godt alternativ til mother India i Kristiansand som ofte er veldig fullt, og noe billigere også

Dato for besøk: september 2021
Takk, P3030ZEandream

Anmeldt 29. august 2021

Noe av det bedre indiske måltidet jeg har spist.
Bra service og fine lokaler.
Anbefales på det sterkeste!

Takk, lises722
Anmeldt 14. august 2021

Maten er ikke indisk mat i det hele tatt. Anbefaler sterkest ikke å spise her. Burte endre navnet sitt fra Indian Garden til noen helt annet, desverre.

Takk, ArpanS84
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Dette er en plass som er verdt et besøk. Servitøren var veldig trivelig og serviceinnstilt. Maten her var helt fantastisk. Alle rundt bordet var meget fornøyd.

Takk, polka96
Anmeldt 4. august 2021

Meget bra indisk mat! Retter: Butter chicken og Pepper Murg. Dette er nok den beste indiske vi har vært på; Kr.sand…. Oslo…. Trondheim. Vi kommer tilbake hit

Takk, torep868

Reisende som så på Indian Garden, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Indian Garden? Del dine erfaringer!