“Nydelig god mat”
Anmeldelse av The Royal Corner

The Royal Corner
Vurdert som nr. 38 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Biffen var utrolig god, det samme med kyllingen, her kommer vi igjen, rask servering og oppmerksomme ansatte.

Takk, 792bj_rgf

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte Tomahawk og Biff ytrefilet, ble tatt godt i mot av hyggelig og service innstilt betjening. Maten var helt fantastisk og gode porsjoner med nydelig tilbehør til fornuftig priser. Dette blir fort en ny favoritt resturant for vår del. Sving innom og nyt et bedre måltid

1  Takk, 880fredrikd
Anmeldt 9. juli 2021

Det dukker hele tiden opp nye restauranter i bye, med mere eller mindre hell. Dette var første gang vi besøkte stedet, til lunch. Vi valgte å prøve oss på mezes for 4. vi har spiste dette en rekke ganger i middelhavsområdet. Maten var fantastisk god. Frisk, delikat og smakfull. Fantastisk dessert - dumping med valnøtt fyll, is og frukt. Og på toppen av dette: en meget behagelig og koselig servitør. Vi kommer igjen og da til full middag. Holder dere dette nivået må det bli suksess. Takk!

2  Takk, henrikearles
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Helt super service. Mat og drikke var himmelsk. Servitøren var hyggelig og serviceinnstilt og gav det lille ekstra. Meze var helt fantastisk

Takk, 331jeanetten
Anmeldt 24. mai 2021

Nydelig mat laget på en ekstraordinær grill. Kvalitet til en grei pris , ikke dyrt. Fine lokaler og imøtekommende og hyggelig betjening. Synes dette var en plass som skiller seg ut på en positiv måte. Gleder meg til uteplassen kan tas ibruk , Var også fint å sitte i baren eller ved vindusplass med kaffe, avis og noe snacks. Her er noe for alle og menyen likte jeg godt , variert og spennende. Takk for en fin opplevelse- kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, perimolv38

Reisende som så på The Royal Corner, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i The Royal Corner? Del dine erfaringer!