“Et absolutt høydepunkt”
Anmeldelse av The Royal Corner

The Royal Corner
Vurdert som nr. 38 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Det var et absolutt høydepunkt i sommer å spise i de lune og sjelfulle lokalene på Royal Corner, ikke minst en nydelig opplevelse! Maten var fortreffelig og potetene var bravas. Meze sharing var 10/10. Rikelig med mat og herlig ruccolasalat!! Knips knips! Hummusen gikk rett ned mmmmmmm! Brødet var knas og betjeningen var stas! Maten kom i vakre skåler! Veldig fint service og nydelig servitrise (Lise)! En fornøyelig eftermiddag på Royal corner!

1  Takk, MariaL9520

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Biffen var utrolig god, det samme med kyllingen, her kommer vi igjen, rask servering og oppmerksomme ansatte.

Takk, 792bj_rgf
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte Tomahawk og Biff ytrefilet, ble tatt godt i mot av hyggelig og service innstilt betjening. Maten var helt fantastisk og gode porsjoner med nydelig tilbehør til fornuftig priser. Dette blir fort en ny favoritt resturant for vår del. Sving innom og nyt et bedre måltid

1  Takk, 880fredrikd
Anmeldt 9. juli 2021

Det dukker hele tiden opp nye restauranter i bye, med mere eller mindre hell. Dette var første gang vi besøkte stedet, til lunch. Vi valgte å prøve oss på mezes for 4. vi har spiste dette en rekke ganger i middelhavsområdet. Maten var fantastisk god. Frisk, delikat og smakfull. Fantastisk dessert - dumping med valnøtt fyll, is og frukt. Og på toppen av dette: en meget behagelig og koselig servitør. Vi kommer igjen og da til full middag. Holder dere dette nivået må det bli suksess. Takk!

2  Takk, henrikearles
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Helt super service. Mat og drikke var himmelsk. Servitøren var hyggelig og serviceinnstilt og gav det lille ekstra. Meze var helt fantastisk

Takk, 331jeanetten

Reisende som så på The Royal Corner, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i The Royal Corner? Del dine erfaringer!