“Ferske råvarer, men det smakte som mat fra glass og butikk nan,”
Anmeldelse av Curry Curry Byhaven

Curry Curry Byhaven
Vurdert som nr. 79 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 15. august 2021

Kjøp heller mat fra ocean tandori eller mother india.
Ferske råvarer, men det smakte som mat fra glass og butikk nan,

Takk, Kevbir85

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat ble litt bekymret av tidligere anmeldelser men det var bra mat og hyggelige ansatte. Lå bra til i sentrum i tillegg.

Takk, Curiosity57011172530
Anmeldt 20. juni 2021

Bestilte Chicken Satay- god smak, men litt tam peanuttsaus. Tikka Masala og Korma gode smaker. Garlic Nan brød og Peshaweri nan- ikke godt i det hele tatt, måtte kaste det. Lite smak, deigete og rosinene var smørt på toppen.

Takk, Kine A
Anmeldt 16. juni 2021

Super, enkel og rask bestillings- og henteordning! God Butter Chicken. Merkelig konsistens på nanbrødet, ikke luftig som vi er vant til andre steder med indisk mat. Minnet mer om konsistens på litt seig pizzabunn. Det ødelegger helhetsopplevelsen av måltidet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, A3Mom
Anmeldt 11. mai 2021 via mobile enheter

Bestilte både indiske og thairetter. Jeg personlig bestilte en garlic tikka og et peshwari nan. Garlic tikka var tydelig uten en særlig marinade og dette påvirket selvsagt smaken. På den andre siden fikk jeg smakt litt hvitøk av kyllingen. Viktig å notere at denne er mild selv om det sto «hot»!? Man ser også tydelig at den ikke er laget fra en tandoorovn noe som er veldig rart grunnet det skal være indiskt. Man kan sammenligne det med at italienere skal lage italiensk pizza i en vanelig norsk ovn istedenfor steinovn. Videre, var ikke garlic tikka-en uten saus?! Første gang i livet mitt at jeg har spist en indisk rett uten saus. Dette gjorde maten selvsagt tam og tørr.

Peshwari nanet var rett og slett håpløst, tydelig at den ikke er lagd i tandoorovn og den er hard og tynn istedenfor myk og luftig. Inneholdet inni peshwari nanen er derimot bra.
Jeg spiste også en vårrull som følget mitt hadet bestilit og den var god, uten en saus eller lignende da. Følget mitt var fornøyd med sine thairetter.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, MasterChef-8993

Reisende som så på Curry Curry Byhaven, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Curry Curry Byhaven? Del dine erfaringer!