Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Orbitz.comUSD 128
Anmeldt 24. september 2018

Hotellet er rent og hyggelig. Veldig hyggelig betjening. Kjempefornøyd med rommet! Litt vanskelig å finne frem i hotellet. Fint klassisk interiør. Frokosten var god. Rommet var velstelt, rent og fint. Rett og slett topp.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, OddGo
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt i Kristiansand. Syns det Var rart at baren og "takterassen" stengte allerede kl 23. Rommene er litt gammeldagse, kjedelige og slitte men helt ålreit. Store rom og stort bad.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Simabo
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Elendig frokost, slitne rom og overfylte fellesarealer. Frokosten var verst. Ikke noe søtt, ikke lokalmat, lite hjemmelaget og lavprisprofil.
Stressa betjening, gardiner som hang løst og papir i stedet for vaskekluter på badet

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, sjur b
Anmeldt 30. juli 2018

Hotellet ligger sentralt midt i byen med kort vei til det meste. Hotellet har en liten parkeringsplass i 2. etasje i hotellet. God frokost med stort utvalg. Det var kjøleskap (ikke minibar) og vannkoker med kaffe og te på rommet. Fint stort bad. Interiøret bærer litt preg av at det er noen år siden det ble pusset opp.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 165b_rds
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Rommet var litt alderspreget og slitt, men det var skinnende rent og pent. Rommet var ganske stort og sengene var gode å sove i. Vi sov her en lørdag (natt til søndag) og det var ganske mye støy fra utelivet, heldigvis hadde vi ørepropper! De ansatte var serviceinstilte og frokosten var nydelig!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ewestad