Booking.comUSD 171
eDreamsUSD 171
CheapTicketsUSD 171
Anmeldt 9. oktober 2019

hotellet hadde store fine rom, ligger mitt i kristiansand, fikk ikke testet frokosten da eg var ute på farten før den ble servert, parkering fåre går på et av p- husa i sentrum, bli å hyggelig resepsjonist

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Notvik
Anmeldt 14. mars 2019

Et veldig greit sted å ha møter, julebord og lignende. Nå skal jo hoteller holde stengt et års tid eller mer for oppussing, forhåpentligvis kommer de tilbake med samme høye standard. Hyggelig personell og god mat i kaffeen. Jeg var der i forbindelse med et møte, og vurderer nå ikke rommene. Men der var veldig gode møtefasiliteter.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, JonMortenJ
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Sentralt hotel i Kristiansand med gåavstand til det meste, men med små rom som så absolutt hadde trengt en oppfriskning. Møblene på rommet var også veldig støvete. Mye støy fra gaten med åpent vindu, men ikke mye lyder kom inn med vinduet lukket.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Olav409
Anmeldt 10. januar 2019

Greit hotel, med bra beliggenhet. Kort vei til sentrum og bussterminal. Grei restaurant i første etasje med forholdsvis bra utvalg med gode priser. Frokost akkurat passe, ikke mer. Pluss for papiraviser i frkostsalen.

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, pstubb
Anmeldt 24. september 2018

Hotellet er rent og hyggelig. Veldig hyggelig betjening. Kjempefornøyd med rommet! Litt vanskelig å finne frem i hotellet. Fint klassisk interiør. Frokosten var god. Rommet var velstelt, rent og fint. Rett og slett topp.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western