TripadvisorUSD 184
Booking.comUSD 184
eDreamsUSD 184
1924 av 331 anmeldelser
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fint oppusset og stilig hotell. På rommet var alt rent -bortsett fra gulvet på badet. Der lå det hår, papirbiter og en brukt hårstrikk med masse hår i. EKKELT. Det er dessuten ikke kjøleskap på rommet, meget spesielt på et nyoppusset hotell, synes vi. Minimalistisk stil på rommet -kanskje litt for minimalistisk? Frokost var ok, men vi måtte ha klokken til å ringe tidlig, så det ikke var overfylt i frokostrestauranten. (Pga corona, da ønsker ikke vi være på overfylte plasser). Vi velger nok et annet hotell neste gang.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, gryo337
Anmeldt 9. oktober 2019

hotellet hadde store fine rom, ligger mitt i kristiansand, fikk ikke testet frokosten da eg var ute på farten før den ble servert, parkering fåre går på et av p- husa i sentrum, bli å hyggelig resepsjonist

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Notvik
Anmeldt 14. mars 2019

Et veldig greit sted å ha møter, julebord og lignende. Nå skal jo hoteller holde stengt et års tid eller mer for oppussing, forhåpentligvis kommer de tilbake med samme høye standard. Hyggelig personell og god mat i kaffeen. Jeg var der i forbindelse med et møte, og vurderer nå ikke rommene. Men der var veldig gode møtefasiliteter.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, JonMortenJ
Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Sentralt hotel i Kristiansand med gåavstand til det meste, men med små rom som så absolutt hadde trengt en oppfriskning. Møblene på rommet var også veldig støvete. Mye støy fra gaten med åpent vindu, men ikke mye lyder kom inn med vinduet lukket.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Olav409
Anmeldt 10. januar 2019

Greit hotel, med bra beliggenhet. Kort vei til sentrum og bussterminal. Grei restaurant i første etasje med forholdsvis bra utvalg med gode priser. Frokost akkurat passe, ikke mer. Pluss for papiraviser i frkostsalen.

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste alene