Booking.comUSD 161
Agoda.comUSD 160
eDreamsUSD 161
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Et hyggelig og fint hotell sentralt i Kristiansand. Lett å komme til med bil, og parkeringshus like nedenfor. Meget god frokostbuffé. Rommet som var et rom med to senger og en sovesofa fremstod som rent helt til vi splittet sengene, da åpenbarte det seg en del gammelt støv. Savnet vannkoker og et lite kjøleskap.

Takk, 875edmundm
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Bodde her en natt denne uken ifm et møte med jobb. Hotellet er nytt og ligger 50 meter fra Markens gate. Rommet var stort og fint. Temperaturen var også upåklagelig, godt og kjølig slik jeg liker. Sengen var perfekt, jeg sov godt natten gjennom. Frokosten var god, med bra utvalg.

Takk, karenmarieh
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Om du skal til Kristiansand en tur og vil bo sentralt i byen. Ja, da er dette hotellet for deg! Du havner midt i markedsgate som byr på gode spisesteder og shopping. Kort vei ned til havna.
Rent, hyggelig personal som gjør de dem kan for å hjelpe deg. Myke og behagelige senger. Frokosten hadde godt utvalgt.

Takk, mariairene34
Anmeldt 12. november 2020 via mobile enheter

Nyoppusset hotell i Kristiansand. Hotellet har flotte stilfulle rom og gode senger. Hotellet er plassert med sentral beliggenhet i byen, nær buss/tog og uteliv. God standard frokost. Betjeninhen er veldig hyggelig og service innstilt. Jeg kan anbefale dette hotellet for alle som besøker kristiansand by.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, TomS160
Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Nå fikk vi endelig prøvd Hotel Norge etter oppussingen og nyåpningen! Det svarte til forventningene, og vel så det! Fantastisk gode senger og virkelig forandring i resepsjonsområdet! Dette var så mye bedre enn før oppussingen! Det eneste jeg savnet var den gode frokosten som Hotel Norge var kjent for tidligere. Men skjønner at ting er annerledes nå pga koronaen. Lykke til videre med "nytt" hotell!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Itta61