Booking.comUSD 153
Orbitz.comUSD 154
eDreamsUSD 153
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Flott nytt hotell. Fikk dessverre ikke p plass på hotellet 1 natten, men reserverte og fikk plass natt nr 2. små rom, men rent og pent. AC og deilig temperatur. Gode senger. Det som trekker ned, er at vi ikke fikk noen såper og kremer på rommet. Heller ikke oppgradering, tross i at vi er Black Menber. Frokosten var helt grei, men her måtte vi faktisk betale kr 85.- for å smøre en skive vi skulle ha med på tur. Lite utvalg. Kaffen var sur.

Romtips: Besøk Baneheia
2  Takk, WencheR
Anmeldt 20. juli 2021

Flott hotell med sentral beliggenhet i Kristiansand. Fint rom og bad. Enkel parkering i parkeringshus like ved. Flott frokost med rikelig utvalg. Meget hyggelig betjening og resepsjonister.
Litt stive rompriser på sommertid, men det er vel marked og etterspørsel som avgjør disse . . . .
Godt fornøyd med oppholdet vi.

Takk, deRochlenge
Anmeldt 20. juli 2021

Pass på å velg rom mot bakgården eller høyt oppe på framsiden, dersom du ikke liker festbråk fra nattklubben på andre siden av gaten der hovedinngangen er.
Bra hotell ellers. Parkering er dyrt, og du må nesten være tidlig ute dersom du skal få plass. Heldigvis ligger et P-hus ikke alt for langt unna. Men selv om DET også er dyrt, så er det ikke like dyrt som på hotellets parkering. Fordelen der, er at du kan kjøre inn og ut når det passer deg (dersom de ikke har solgt plassen din til noen andre da...)

Romtips: Se teksten i beskrivelsen.
Takk, Kingaero
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Et hyggelig og fint hotell sentralt i Kristiansand. Lett å komme til med bil, og parkeringshus like nedenfor. Meget god frokostbuffé. Rommet som var et rom med to senger og en sovesofa fremstod som rent helt til vi splittet sengene, da åpenbarte det seg en del gammelt støv. Savnet vannkoker og et lite kjøleskap.

Takk, 875edmundm
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Bodde her en natt denne uken ifm et møte med jobb. Hotellet er nytt og ligger 50 meter fra Markens gate. Rommet var stort og fint. Temperaturen var også upåklagelig, godt og kjølig slik jeg liker. Sengen var perfekt, jeg sov godt natten gjennom. Frokosten var god, med bra utvalg.

Takk, karenmarieh