Booking.comUSD 160
eDreamsUSD 160
Orbitz.comUSD 161
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ble svært hyggelig mottatt i resepsjonen (og i forkant på telefon). Fikk et stort og fint rom høyt oppe som nok var nyoppusset. Fine møbler og foreløpig ingen bilder på veggene. Vennlige og service innstilte medarbeidere under frokosten. Eneste minus var utvalget. Savnet stekt egg og poteter. Pluss for servering av kaffevarianter og for utdeling av munnbind. Kommer gjerne igjen.

Romtips: Reserver parkering før ankomst
Takk, AnitRasc
Anmeldt 25. juli 2021

Flott hotell med fine rom. Veldig gode senger, bra frokostbuffet, fin og sentral beliggenhet. Pent dekorert resepsjons- og restaurantområde med kunst fra kjente norske gatekunstnere. Prisen for en natt var i stiveste laget, men er vel ikke annet å forvente midt i fellesferien. Kan anbefales!

Takk, Magnus L
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Flott nytt hotell. Fikk dessverre ikke p plass på hotellet 1 natten, men reserverte og fikk plass natt nr 2. små rom, men rent og pent. AC og deilig temperatur. Gode senger. Det som trekker ned, er at vi ikke fikk noen såper og kremer på rommet. Heller ikke oppgradering, tross i at vi er Black Menber. Frokosten var helt grei, men her måtte vi faktisk betale kr 85.- for å smøre en skive vi skulle ha med på tur. Lite utvalg. Kaffen var sur.

Romtips: Besøk Baneheia
2  Takk, WencheR
Anmeldt 20. juli 2021

Flott hotell med sentral beliggenhet i Kristiansand. Fint rom og bad. Enkel parkering i parkeringshus like ved. Flott frokost med rikelig utvalg. Meget hyggelig betjening og resepsjonister.
Litt stive rompriser på sommertid, men det er vel marked og etterspørsel som avgjør disse . . . .
Godt fornøyd med oppholdet vi.

Takk, deRochlenge
Anmeldt 20. juli 2021

Pass på å velg rom mot bakgården eller høyt oppe på framsiden, dersom du ikke liker festbråk fra nattklubben på andre siden av gaten der hovedinngangen er.
Bra hotell ellers. Parkering er dyrt, og du må nesten være tidlig ute dersom du skal få plass. Heldigvis ligger et P-hus ikke alt for langt unna. Men selv om DET også er dyrt, så er det ikke like dyrt som på hotellets parkering. Fordelen der, er at du kan kjøre inn og ut når det passer deg (dersom de ikke har solgt plassen din til noen andre da...)

Romtips: Se teksten i beskrivelsen.
Takk, Kingaero