Booking.comUSD 153
TripadvisorUSD 154
Orbitz.comUSD 154
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Kjempefint og supersentralt hotell, store rom og helt fantastisk seng. Klimaet på rommet var frisk luft og sval temperatur. Litt skuffet av at bildet av frokosten i heisen viste ost og kjeks, noe det ikke var på buffeten. Helt vanlig frokost med et basic utvalg av pålegg og brød.

Romtips: Flere parkeringshus i kort gåavstand. Gågata med utesteder og restauranter kun rundt kvartalet
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ElisabethN579
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fint og renovert hotell med god service, og veldig hyggelig frokost samt hovmester som gikk rundt og spurte om frokosten smakte.
Vi hadde opprinnelig booket rom på Parken da vi likte det best, men ble flyttet hit da. Kommunen hadde leid hotellet til karantenehotell.

Grunnen til at det ikke blir full score er manglende informasjon om parkering samt feil info. Vi fikk en Mail om at det er reservert ladeplass til oss den ene natten. Da vi kom frem fikk vi info om at det ikke stemte. Laderen virket ikke, den som er ment til alle biler må stilles riktig. og det var veldig trangt om parkeringen. Ved utsjekk fikk vi beskjed om at parkeringen kostet 250kr døgnet. Dette ble ikke opplyst ved booking og heller ikke ved ankomst. Det finnes masse billigere og mer romslige parkeringer like ved hotellet.

Romtips: Fiks laderen, og opplys om pris for parkering ved innsjekk og ikke utsjekk
Takk, 243thanus
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ble svært hyggelig mottatt i resepsjonen (og i forkant på telefon). Fikk et stort og fint rom høyt oppe som nok var nyoppusset. Fine møbler og foreløpig ingen bilder på veggene. Vennlige og service innstilte medarbeidere under frokosten. Eneste minus var utvalget. Savnet stekt egg og poteter. Pluss for servering av kaffevarianter og for utdeling av munnbind. Kommer gjerne igjen.

Romtips: Reserver parkering før ankomst
Takk, AnitRasc
Anmeldt 25. juli 2021

Flott hotell med fine rom. Veldig gode senger, bra frokostbuffet, fin og sentral beliggenhet. Pent dekorert resepsjons- og restaurantområde med kunst fra kjente norske gatekunstnere. Prisen for en natt var i stiveste laget, men er vel ikke annet å forvente midt i fellesferien. Kan anbefales!

Takk, Magnus L
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Flott nytt hotell. Fikk dessverre ikke p plass på hotellet 1 natten, men reserverte og fikk plass natt nr 2. små rom, men rent og pent. AC og deilig temperatur. Gode senger. Det som trekker ned, er at vi ikke fikk noen såper og kremer på rommet. Heller ikke oppgradering, tross i at vi er Black Menber. Frokosten var helt grei, men her måtte vi faktisk betale kr 85.- for å smøre en skive vi skulle ha med på tur. Lite utvalg. Kaffen var sur.

Romtips: Besøk Baneheia
2  Takk, WencheR