Gratis avbestilling frem til 15.10.22
eDreams
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Anmeldt 15. august 2021

Perfekt beliggenhet, og kort avstand til alt i byen.
Flotte rom med god seng.
Bra service.
Hyggelige ansatte.
Rent og pent
Enkelt med parkering i nabobygget.
God frokost, med nystekt brød.
Takk for for oppholdet, fra oss fra Bergen

Romtips: Rom høyt oppe, mot bakgården
Takk, Håvard A
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Kjempefint og supersentralt hotell, store rom og helt fantastisk seng. Klimaet på rommet var frisk luft og sval temperatur. Litt skuffet av at bildet av frokosten i heisen viste ost og kjeks, noe det ikke var på buffeten. Helt vanlig frokost med et basic utvalg av pålegg og brød.

Romtips: Flere parkeringshus i kort gåavstand. Gågata med utesteder og restauranter kun rundt kvartalet
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ElisabethN579
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fint og renovert hotell med god service, og veldig hyggelig frokost samt hovmester som gikk rundt og spurte om frokosten smakte.
Vi hadde opprinnelig booket rom på Parken da vi likte det best, men ble flyttet hit da. Kommunen hadde leid hotellet til karantenehotell.

Grunnen til at det ikke blir full score er manglende informasjon om parkering samt feil info. Vi fikk en Mail om at det er reservert ladeplass til oss den ene natten. Da vi kom frem fikk vi info om at det ikke stemte. Laderen virket ikke, den som er ment til alle biler må stilles riktig. og det var veldig trangt om parkeringen. Ved utsjekk fikk vi beskjed om at parkeringen kostet 250kr døgnet. Dette ble ikke opplyst ved booking og heller ikke ved ankomst. Det finnes masse billigere og mer romslige parkeringer like ved hotellet.

Romtips: Fiks laderen, og opplys om pris for parkering ved innsjekk og ikke utsjekk
Takk, 243thanus
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ble svært hyggelig mottatt i resepsjonen (og i forkant på telefon). Fikk et stort og fint rom høyt oppe som nok var nyoppusset. Fine møbler og foreløpig ingen bilder på veggene. Vennlige og service innstilte medarbeidere under frokosten. Eneste minus var utvalget. Savnet stekt egg og poteter. Pluss for servering av kaffevarianter og for utdeling av munnbind. Kommer gjerne igjen.

Romtips: Reserver parkering før ankomst
Takk, AnitRasc
Anmeldt 25. juli 2021

Flott hotell med fine rom. Veldig gode senger, bra frokostbuffet, fin og sentral beliggenhet. Pent dekorert resepsjons- og restaurantområde med kunst fra kjente norske gatekunstnere. Prisen for en natt var i stiveste laget, men er vel ikke annet å forvente midt i fellesferien. Kan anbefales!

Takk, Magnus L