Orbitz.comUSD 123
TripadvisorUSD 123
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fint og rent hotell. Eneste minuset er at det kun var en stol , så vi måtte sitte hele kvelden på gulvet etter at ungene sovnet. Gulvet var iskaldt. I tillegg er det ikke frokost. Hotellet har et samarbeid med en cafe, men denne er stengt søndager. Det er ikke kjøleskap på rommet som problematiserer det med små barn når vi sov der fra lørdag til søndag.

Ellers var opplevelsen fin.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Tourist58414348688
Espen Nicolai Gunstensen, Eier på Citybox Lite Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei Tourist,

Takk for din ærlige tilbakemelding. Dette er noe vi setter veldig pris på. Vi har ekstra stoler om gjester vil ha, men det er ikke alle rom det egner seg på. Vi skal absolutt bli flinkere på å formidle dette på en fornuftig måte fremover.
Vedrørende frokost så er dette veldig beklagelig. Det er svært få tilbud tidlig på Søndager. Vi kan anbefale "Tiara" og "Drømmeplassen", som ikke ligger langt unna hotellet. De åpner tidligere på Søndager enn resten av byen.

Dette er tilbakemeldinger vi behøver for å bli bedre. Tusen takk igjen.

Mvh Espen
Citybox Lite Kristiansand

Anmeldt 3. september 2021

Espen Nicolai Gunstensen, Owner på Citybox Lite Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2021

Anmeldt 18. august 2021

Romtips: Links laten liggen en ander hotel zoeken
Dato for oppholdet: august 2021