FindHotelUSD 66
TripadvisorUSD 66
Orbitz.comUSD 66
ZenHotels.com
Anmeldt 16. august 2021

Hotellet er akkurat som det fremstår på bilder og det blir beskrevet. Sentralt, grei seng, enkelt rom. Da vi endte opp med å trenge hjelp av betjeningen var denne rask på plass, og de var svært koselige.

Anbefales ikke for de som forventer ett stort og flott bad, kjøleskap, tv eller frokost. Det bør man heller ikke forvente om man i det minste så på bildene på forhånd. Alt i alt hotell man bør velge om man er ute etter et rimelig, sentralt sted å sove, og ikke stort mer.

1  Takk, toneo466
Espen Nicolai Gunstensen, Eier på Citybox Lite Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei Tone,

Tusen takk for en veldig fin og ærlig anmeldelse av hotellet vårt! Det setter vi veldig pris på :)

Mvh Espen
Citybox Lite Kristiansand

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fint og rent hotell. Eneste minuset er at det kun var en stol , så vi måtte sitte hele kvelden på gulvet etter at ungene sovnet. Gulvet var iskaldt. I tillegg er det ikke frokost. Hotellet har et samarbeid med en cafe, men denne er stengt søndager. Det er ikke kjøleskap på rommet som problematiserer det med små barn når vi sov der fra lørdag til søndag.

Ellers var opplevelsen fin.

Takk, Tourist58414348688

Hei Tourist,

Takk for din ærlige tilbakemelding. Dette er noe vi setter veldig pris på. Vi har ekstra stoler om gjester vil ha, men det er ikke alle rom det egner seg på. Vi skal absolutt bli flinkere på å formidle dette på en fornuftig måte fremover.
Vedrørende frokost så er dette veldig beklagelig. Det er svært få tilbud tidlig på Søndager. Vi kan anbefale "Tiara" og "Drømmeplassen", som ikke ligger langt unna hotellet. De åpner tidligere på Søndager enn resten av byen.

Dette er tilbakemeldinger vi behøver for å bli bedre. Tusen takk igjen.

Mvh Espen
Citybox Lite Kristiansand

Anmeldt 3. september 2021

Espen Nicolai Gunstensen, Owner på Citybox Lite Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2021

Anmeldt 18. august 2021

Romtips: Links laten liggen en ander hotel zoeken