“Dolly er best på pizza”

Dolly Dimple's Fiskebrygga
Vurdert som nr. 52 av 145 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 20. februar 2017

Du får det du betaler for, og du får det du forventer. Veldig greit. Fin beliggenhet på fiskebrygga også.
Ikke den store opplevelsen, men dolly kan pizza.

Takk, Cecilie S

Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Vi har vært flere ganger og spist med familien. Vi har alltid opplevd god service og en hyggelig betjening.

Takk, Hedtutt99
Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Vi fant fort et bord og Emil som tok i mot bestillingen vår var både hyggelig og imøtekommede.
Vi bestilte pizzaen SULT som bare var utrolig god.
Anbefales!!

1  Takk, Svein F
Anmeldt 22. august 2016

God pizza og god beliggenhet. Alltid noe å se på på Fiskebrygga. Fint å sitte ute da det er gassvarmere og pledd, og personalet er behjelpelig med å slå varmen av og på. Men savnet litt tettere oppfølging fra servitøren. Alltid kjedelig å måtte vente på å få betale, men da gikk vi bare inn og betalte ved disken.

Takk, Ingvild Ø
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Vi var en stor familie som spiste her. Greit for barna, kjedelig for voksne. En helt vanlig A4 restaurant, verken mer eller mindre.

Takk, Kristin K

Reisende som så på Dolly Dimple's Fiskebrygga, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Dolly Dimple's Fiskebrygga? Del dine erfaringer!