“Dolly dimples, ingen over!”

Dolly Dimple's Fiskebrygga
Vurdert som nr. 56 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 27. juni 2020

Trodde denne pizzakjeden var oppkjøpt av Dominos, som la ned? Fantastisk gjensyn. Hyggelig personell, rask ekspedering og fantastisk beliggenhet. Synd denne ekte Dolly forsvant fra resten av landet. Desidert Norges beste pizza noen sinne. 290 kr for mat til 4, terningkast 6.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Norgesferie550

Anmeldt 24. juni 2019

Etter en lang dag fikk jeg lyst på en pizza, og valgte Dolly Dimple på brygga. Bestilte en porsjonspizza som het ‘’sult’’, deres bestselger. Fikk beskjed om at de ikke hadde flere bunner til porsjonspizza, men kunne få vanlig størrelse som skulle justeres litt.
Ble servert en stor pizza som manglet 1/3 ..Tydeligvis skulle jeg ikke få noe mere enn det jeg hadde betalt for. Pizzaen hadde lite pålegg og ble da rimelig smakløs. Blide og hjelpsomme servitører, som trekker opp et dårlig helhetsinntrykk.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Morten L
Anmeldt 10. august 2018

Jeg kan aldri tenke meg at dette er representativt for denne restauranten men vi hadde et mindre koslig besøk her i sommer, i begynnelsen av juli. Vi var 8 personer som kom for å ta en øl og noe lett å spise. Fant oss et bord ute, ikke mange mennesker akkurat da så lett å få på plass. Bordet var grisete og ekkelt, ikke tørket av etter forrige gjester. Etter å ha forgjeves prøvd å få kontakt med både en mannlig servitør som så alle andre veier enn mot vårt bord med 8 stk personer samt en kvinnelig som bare kikket ut av døra til uteserveringen av og til, uten å se mot oss, så gikk en av oss bort og spurte om å få bestille noe drikke samt om de kunne tørke av bordet. Joda. Etter enda mer venting var 5 av oss så heldige å få drikken servert. Regnet med at de siste ølene kom rett etter. Men nei. Isteden kom en GRISESUR fyr med en klut og stirret irritert på ølene på bordet og sa "ja, skulle vi tørke av her eller skulle vi ikke tørke av her". Underforstått: løft opp glassene så jeg kommer til. Han var ekstremt sur og ubehagelig i måten å være på. Tørket av bordet med en oppgitt mine og raste videre. Så sto han og den kvinnelige kelneren og kikket utover uteserveringen igjen, uten å se mot vårt bord som manglet 3 øl. Og kanskje skulle vi bestille noe å spise??? Ingen interesse av å snakke med oss i det hele tatt. Enden på visen, etter 45 min, var at vi tre som IKKE hadde fått øl bare gikk fra stedet og ventet litt lengre bort på brygga mens de andre drakk opp. Vi sa ifra til en som var sjef der om den elendige servicen og at vi SELVSAGT kunne reist oss opp og spurt om hvor ølen ble av og også reist oss opp for å bestille mat fra en kelner. Han vi snakket med sa at det var så masse å gjøre (?? de to ansatte sto bare ute å skravlet sammen) og at det hadde hopet seg litt opp. Samma kan det være, vi satt oss ned et annet sted rett bortenfor og fikk både servert øl og mat helt smertefritt. Gavekort for pizza på Dolly Dimple mottas med takk, så kan vi KANSKJE prøve oss igjen. Inntil da: nei takk!!

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, Trollmor
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

God smak på fyllet ,bruker bare ferske bunner og det merkes! ;-) Hvitløk dressingen er helt nydelig . Pizzaen er alltid god & varm selv om den bestilles på dør her & kjøres opp til meg på ca 20 min. Alltid veldig Hyggelige & blide pizza bud ! :D

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Anette Kristine M
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Enkel adkomst, og Godt med parkering. Vi bestilte en half n half. Meget god pizza og nok mat til to voksne menn. Denne plassen er et eldorado sommerstid. Alt i alt godt fornøyd

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, _rnulfs

Reisende som så på Dolly Dimple's Fiskebrygga, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Dolly Dimple's Fiskebrygga? Del dine erfaringer!