“Fristende”

Dolly Dimple's Fiskebrygga
Vurdert som nr. 65 av 164 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Når du er opptatt av en god kopp kaffi besøker du ihvertfall ikke Dolly Dimple på Fiskebrygga i Krs.
Oppi Pepsikopp halvfull og pisselunken
Vell et tilbud med tilhørende softis men dette holder ikke!

Takk, nondallarsen

Anmeldt 28. juli 2021

Ok pizza og beliggenhet men det var alt
Vi var en familie på 4 som hadde sett ett tilbud på Facebook på pizza , dette viste seg å kun være take away . Noe det absolutt ikke stod i annonsen
Vi bestilte en pizza til fullpris men ble trukket for 2 pizza selv om jeg reagerte på priser når jeg skulle betale .
Fikk aldri spørsmål om maten smakte eller om vi skulle ha noe mer å drikke
Måtte selv bestille i kassen da betjeningen aldri kom selv om det var lite kunder og nok med ansatte
Måtte selv opp å spørre etter tallerkner , krydder hadde de ikke :-(

Takk, Anna R
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 10 stk ute og skulle til tilbringe kvelden vår på Dolly med mat og drikke. Vi spurte om vi skulle bestille inne eller ved bordet og fikk da beskjed om at vi skulle bestille ved bordet. Etter vi satt oss ned gikk det 30 minutt før vi gikk inn og måtte spør om vi fikk lov å bestille noe drikke, svaret var da at de ventet fordi de trodde det kom flere. Etter maten var servert så vi aldri noe mer til servitrisen. Endte opp med å ta regningen og dra videre.

Maten var ok, servicen var ikke eksisterende. Så hit drar vi aldri igjen.

Skal sies at restauranten var nesten tom og de hvertfall var 7 stk på jobb, som bare surret rundt på kjøkkenet og ikke ønsket mer omsetning. Etter denne tiden med covid så skulle man tro at man ønsket all omsetning man kan få.

Takk, OnAir01822596766
Anmeldt 2. juli 2021

Feiret barnebursdag i dag☺️fantastisk service, god mat og hyggelig betjening :) anbefales. Et sted vi kommer tilbake til

Takk, Linda_Gentekos
Anmeldt 12. april 2021

Kursavslutning med alle kursdeltagerne hvor vi opplevde flott service og god mat, fikk også smakebiter av andre ting på menyen som en ekstra service - tusen takk :-)

Dato for besøk: august 2020
Takk, N3741ESmarianned

Reisende som så på Dolly Dimple's Fiskebrygga, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Dolly Dimple's Fiskebrygga? Del dine erfaringer!