“Et koselig opphold i Kristiansand”
Anmeldelse av Sjøglott Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 8 juni 2014

Vi skulle oppholde oss to dager i Kristiansand og hadde på alle en måter et flott opphold. Hotellet er av det mindre slaget og på sett og vis enkelt, men uten tvil sjarmerende. Rommet var litt lite og virket noe slitt av tidens tann, men det var absolutt overkommerlig. Syns kanskje det kunne vært spandert en hylle på badet. Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Må skryte ekstra av resepsjonisten som tok oss i mot ved ankomst. Frokosten var god, og det samme gjelder kaffen som var utmerket i forhold til andre hoteller. Vi besøker gjerne dette hotellet igjen.

• Opphold: juni 2014, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Hege R
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Sjøglott Hotel
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 4 juni 2014

Sjøgløtt Hotell, for en fantastisk kveld. Superb mat og drikke, betjeningen svikter ikke. Etter en lang dag med deng, trengte jeg virkelig deres kvalitets-seng. Bakgården er lun og stille, et perfekt sted til å chille. Servicen var god som gull, å velge et annet hotell er bare tull.

• Opphold: mai 2014
1  Takk, Humpalot
Anmeldt 14 februar 2014

Hotellet er greit nok. Personalet er super koselige frokost og sengene er gode. Ett av få hoteller jeg har overnattet på som kan steike bacon her får en skikkelig sprøstekt bacon og en eggerøre som IKKE flyter i væske so veldig bra frokost.
Minuset her er at det lukter merkelig inne på hotellet.
Veldig bra plassert i hjerte av Kristiansand.

• Opphold: februar 2014, reiste alene
Takk, annHaugesund
Anmeldt 6 januar 2014

Jeg og kjæresten tok turen til Kristiansand og valgt å legge oss inn her.
Var rene rom, med egen kaffemaskin og gratis Wifi.
God frokost og hotellet ligger så og si midt i byen.

Han som jobbet der var helt fantastisk. Den dagen vi skulle reise hadde jeg punktert, han som jobbet der lånte meg bilen hans, slik at jeg kunne få lånt jekk (har stoor bil) og slikt på nærmeste bensinstasjon. Han var utrooolig hjelpsom, hadde det ikke vært for han, hadde vi fortsatt vært i Kristiansand.

• Opphold: november 2013, reiste som et par
1  Takk, choel
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original
Anmeldt 23 desember 2012

Vi booket dette hotellet for en overnatting i Kristiansand. Instruksjonene som ble gitt når vi booket hotellet oppga at vi måtte ankomme før klokka 19, noe vi gjorde klokka 18. Vi kunne ikke komme oss inn døren i den kalde vinteren, pin-koden vi hadde fått når vi booket virket ikke. Etter å ha ringt opp noen ganger ble vi gitt den riktige koden og kom oss inn. Når det kommer til frokost, måtte vi dra 06.30 og ble gitt standard ost- og skinkesmørbrød og pakker med jus, som vi ikke rørte, og dro. Jeg våknet opp tre ganger i løpet av natta, av folk som snakket mens de flyttet bilene sine på veien, biler som kjørte forbi, folks skritt når de kom tilbake til hotellet. Det er masse ekstra køyesenger og senger i rommet, du kunne faktisk ha fem sovende personer der! Veldig bra om du vil spare penger. Når det gjelder fasiliteter, finnes det dispensersåpe og hårføner. Beliggenheten er god, 5 minutters gange til sentrum.

Takk, nicholaa
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på English på www.tripadvisor.com. Vis original
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0.5 km unna
Yess! Hotel Kristiansand
Nr. 5 av 19 i Kristiansand
347 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 774 - kr 992 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?