“Kristiansands koseligste hotell i byen triveligste gate!”
Anmeldelse av Sjøglott Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Sjøglott Hotel
Kristiansand, Norge
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Kristiansands koseligste hotell i byen triveligste gate!”
Anmeldt 25 juni 2014

I to hele måneder har jeg bodd på Hotell Sjøgløtt i Østre Strandgate i Kristiansand og det har vært et fantastisk opphold. Det lille, sjarmerende hotellet ligger rett inn fra Strandpromenaden med festningen, Nupenparken, bystranda, båthavnen og Sjøhuset Restaurant. Hotellet er enkelt, men komfortabelt og har en sjarmerende "fransk" bakhage hvor du kan nyte frokosten, ta en øl eller vin, kjøpe en grillpakke og selv tilbrede maten på gassgrillen. Hver kveld får gjestene servert kaffe, kake og mulighet for å steke vafler fra den ferdige vaffelrøren. I tillegg kan du låne sykkel og leie båt om du ikke heller vil slappe av i bakhagens hengekøye. Betjeningen er vennlige mennesker om bare ønsker å gi deg et godt opphold. Jeg anbefaler Hotell Sjøgløtt på det varmeste om du skal besøke Kristiansand.

Romtips: Hotellet har flere familierom og en romslig leilighet rett inn fra resepsjonen.
Se flere romtips
  • Bodde juni 2014, reiste solo
2 Takk, Atle H
Torbjørn O, Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 14 juli 2014
Det var en helt fantastisk tilbakemelding! Vi setter stor pris på så hyggelige ord. Det er dette vi jobber mot. Vi håper du har hatt et fint opphold, og at du trives i den nye leiligheten. Vi sees igjen!
Skriv en anmeldelse

95 anmeldelser fra vårt fellesskap

Vis anmeldelser for
Vurderingssammendrag
  • Plassering
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (6)
Dato | Rangering
Bergen, Norge
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 8 juni 2014

Vi skulle oppholde oss to dager i Kristiansand og hadde på alle en måter et flott opphold. Hotellet er av det mindre slaget og på sett og vis enkelt, men uten tvil sjarmerende. Rommet var litt lite og virket noe slitt av tidens tann, men det var absolutt overkommerlig. Syns kanskje det kunne vært spandert en hylle på badet. Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Må skryte ekstra av resepsjonisten som tok oss i mot ved ankomst. Frokosten var god, og det samme gjelder kaffen som var utmerket i forhold til andre hoteller. Vi besøker gjerne dette hotellet igjen.

• Bodde juni 2014, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet

1 Takk, Hege R
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 4 juni 2014

Sjøgløtt Hotell, for en fantastisk kveld. Superb mat og drikke, betjeningen svikter ikke. Etter en lang dag med deng, trengte jeg virkelig deres kvalitets-seng. Bakgården er lun og stille, et perfekt sted til å chille. Servicen var god som gull, å velge et annet hotell er bare tull.

• Bodde mai 2014
1 Takk, Humpalot
Haugesund
Nivå 3 Bidragsyter
19 anmeldelser
16 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
Anmeldt 14 februar 2014

Hotellet er greit nok. Personalet er super koselige frokost og sengene er gode. Ett av få hoteller jeg har overnattet på som kan steike bacon her får en skikkelig sprøstekt bacon og en eggerøre som IKKE flyter i væske so veldig bra frokost.
Minuset her er at det lukter merkelig inne på hotellet.
Veldig bra plassert i hjerte av Kristiansand.

• Bodde februar 2014, reiste solo
Takk, annHaugesund
Moss, Ostfold, Norway
Nivå 3 Bidragsyter
18 anmeldelser
3 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nyttige stemmer
Anmeldt 6 januar 2014

Jeg og kjæresten tok turen til Kristiansand og valgt å legge oss inn her.
Var rene rom, med egen kaffemaskin og gratis Wifi.
God frokost og hotellet ligger så og si midt i byen.

Han som jobbet der var helt fantastisk. Den dagen vi skulle reise hadde jeg punktert, han som jobbet der lånte meg bilen hans, slik at jeg kunne få lånt jekk (har stoor bil) og slikt på nærmeste bensinstasjon. Han var utrooolig hjelpsom, hadde det ikke vært for han, hadde vi fortsatt vært i Kristiansand.

• Bodde november 2013, reiste som et par
1 Takk, choel
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0.5 km unna
Nr. 5 av 19 i Kristiansand
341 anmeldelser
Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Sted: Sjøglott Hotel
Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 886 - kr 1 345
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?