“#1 i Kristiansand !”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 12 november 2014

Jeg har ikke testet alle hotellene i Kristiansand, men det trenger jeg heller ikke etter en natt på Sjøgløtt hotell.

* Mye for pengene
* Kort til alt
* Optimal Service
* God standard

Du sparer i snitt noen hundrelapper på å sove mer sentralt og mer koselig en de kjente store kjedene, et enkelt valg spør du meg.

Romtips: De har rom fra bitte små til store leiligheter, jeg ble informert om ny isolerte vinduer/vegger på n...
Se flere romtips
  • Opphold: november 2014, reiste alene
Takk, eekern
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11 august 2014

Et flott opphold på byens koseligste hotell. Hyggelig personal og utrolig god frokost. Veldig sentralt. Kort avstand til bystranden. Kan anbefale dette hotellet på det varmeste. Vi kommer helt sikkert tilbake.

• Opphold: august 2014, reiste med venner
Takk, Cili69
Anmeldt 2 juli 2014

Veldig sentralt, kort vei til spisesteder og handlegate.Koselig lite hotell,hyggelig betjening.Koselig bakgård og god frokost. Kan anbefale dette hotellet på det varmeste og kommer helt sikkert til å bruke det igjen.

• Opphold: juni 2014, reiste med familie
1  Takk, Alice T
Torbjørn O, Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 juli 2014

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dere er hjertelig velkommen tilbake, og vi skal gjøre vårt ytterste for at dere skal få et minst like bra opphold neste gang.

Vi ønsker dere en videre fin sommer!:)

Anmeldt 25 juni 2014

I to hele måneder har jeg bodd på Hotell Sjøgløtt i Østre Strandgate i Kristiansand og det har vært et fantastisk opphold. Det lille, sjarmerende hotellet ligger rett inn fra Strandpromenaden med festningen, Nupenparken, bystranda, båthavnen og Sjøhuset Restaurant. Hotellet er enkelt, men komfortabelt og har en sjarmerende "fransk" bakhage hvor du kan nyte frokosten, ta en øl eller vin, kjøpe en grillpakke og selv tilbrede maten på gassgrillen. Hver kveld får gjestene servert kaffe, kake og mulighet for å steke vafler fra den ferdige vaffelrøren. I tillegg kan du låne sykkel og leie båt om du ikke heller vil slappe av i bakhagens hengekøye. Betjeningen er vennlige mennesker om bare ønsker å gi deg et godt opphold. Jeg anbefaler Hotell Sjøgløtt på det varmeste om du skal besøke Kristiansand.

Romtips: Hotellet har flere familierom og en romslig leilighet rett inn fra resepsjonen.
Se flere romtips
  • Opphold: juni 2014, reiste alene
2  Takk, Atle H

Det var en helt fantastisk tilbakemelding! Vi setter stor pris på så hyggelige ord. Det er dette vi jobber mot. Vi håper du har hatt et fint opphold, og at du trives i den nye leiligheten. Vi sees igjen!

Anmeldt 8 juni 2014

Vi skulle oppholde oss to dager i Kristiansand og hadde på alle en måter et flott opphold. Hotellet er av det mindre slaget og på sett og vis enkelt, men uten tvil sjarmerende. Rommet var litt lite og virket noe slitt av tidens tann, men det var absolutt overkommerlig. Syns kanskje det kunne vært spandert en hylle på badet. Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Må skryte ekstra av resepsjonisten som tok oss i mot ved ankomst. Frokosten var god, og det samme gjelder kaffen som var utmerket i forhold til andre hoteller. Vi besøker gjerne dette hotellet igjen.

• Opphold: juni 2014, reiste som et par
1  Takk, Hege R
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0.5 km unna
Nr. 8 av 19 i Kristiansand
257 anmeldelser
Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 679 - kr 1 272 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?