“Meget god frokost, og helt greit.”
Anmeldelse av Sjøglott Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 4 mars 2015

Dette er en absolutt grei plass, til en rimelig penge. Fantastisk god frokost, med det meste en kan trenge. Egg og bacon pluss godt utvalg av pålegg. Og en fantastisk service. Kommer gjerne igjen her. Litt lytt mellom rommene, men ikke til problem, faktisk greit å våkne til vekkeklokken fra naborommet.God WiFi.

• Opphold: mars 2015, reiste på forretningsreise
Takk, Persteinskog
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4 desember 2014

Jeg har brukt dette enkle og billige hotellet til overnatting på jobbturer i et par år, og kommer stadig tilbake. Hotellet er meget enkelt, men med gode og rene senger. Den personlige servicen er meget bra, og det er fri Wi-Fi.
Du kan komme på kvelden, og da står det ferdig te og kaffe, samt vaffelrøre til egen steking i frokostrommet. Sist hadde jeg et oppdrag kl. 0700 i Kristiansand, og informerte om at jeg ikke rakk frokosten eller utsjekkingen. Da fremskyndet de frokosten, slik at jeg fikk full frokost med bacon og eggerøre kl. 0615 !
Hurra for Sjøgløtt, det er nesten som å komme hjem !

• Opphold: november 2014, reiste på forretningsreise
1  Takk, Erling G
Anmeldt 12 november 2014

Jeg har ikke testet alle hotellene i Kristiansand, men det trenger jeg heller ikke etter en natt på Sjøgløtt hotell.

* Mye for pengene
* Kort til alt
* Optimal Service
* God standard

Du sparer i snitt noen hundrelapper på å sove mer sentralt og mer koselig en de kjente store kjedene, et enkelt valg spør du meg.

Romtips: De har rom fra bitte små til store leiligheter, jeg ble informert om ny isolerte vinduer/vegger på n...
Se flere romtips
  • Opphold: november 2014, reiste alene
Takk, eekern
Anmeldt 11 august 2014

Et flott opphold på byens koseligste hotell. Hyggelig personal og utrolig god frokost. Veldig sentralt. Kort avstand til bystranden. Kan anbefale dette hotellet på det varmeste. Vi kommer helt sikkert tilbake.

• Opphold: august 2014, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Cili69
Anmeldt 2 juli 2014

Veldig sentralt, kort vei til spisesteder og handlegate.Koselig lite hotell,hyggelig betjening.Koselig bakgård og god frokost. Kan anbefale dette hotellet på det varmeste og kommer helt sikkert til å bruke det igjen.

• Opphold: juni 2014, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Alice T
Torbjørn O, Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 juli 2014

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dere er hjertelig velkommen tilbake, og vi skal gjøre vårt ytterste for at dere skal få et minst like bra opphold neste gang.

Vi ønsker dere en videre fin sommer!:)

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0.5 km unna
Nr. 8 av 19 i Kristiansand
257 anmeldelser
Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 679 - kr 1 272 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?