“Småkoselig”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 9 februar 2016

Sentral beliggenhet i byen. Hyggelig betjening i enkle omgivelser, men tilbyr alt man trenger for et tilfredsstillende opphold. Nybakt brød og smakfull frokost. Kort vei til strand sommerstid, her kan du bade "midt i byen" !!

Romtips: Greie rom til rimelig pris.
  • Opphold: februar 2016, reiste på forretningsreise
Takk, alicante21
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Sjøglott Hotel
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 9 februar 2016

Hotellet er lite, og nærmest selvdrevet med et "automatisk" nøkkelsystem. Det var enkelt og skjønne, med enkle og gode instrukser.
Rommet var fint, og akkurat passe stort. Frokosten var imponerende for et så lite hotell. Et meget godt og billig hotell.
renslighet og standard på rom var også bra.

• Opphold: februar 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Seljording
Anmeldt 31 desember 2015

Hotellet levde opp til forventingene og vel så det! Rommet var godt planløst, og hadde en helt ok størrelse. Jeg ble også meget imponert over rensligheten på rommet og spesielt på badet. De ansatte var meget vennlige - og de gjorde alt for å gjøre oppholdet perfekt! Frokosten var også veldig god, for ikke å nevne pizzaen(e) man kan kjøpe på ettermiddagen - for å bruke et klisjé-uttrykk "Det var like godt som i Italia"!

Opphold: oktober 2015
1  Takk, Christian S
Anmeldt 31 desember 2015 via mobile enheter

2 ganger med perfekt opplevelse er ikke tilfeldig, men et utmerket konsept. Hotellet minner litt om de små familiehotellelene langs middelhavskysten, Desember fikk vi desverre ikke brukt den fantasiske bakgården, men siden vi var familie bodde vi i fmilieleiligheten i etg etasje. Jeg skjønner ikke hvorfor barnefamilier vil betale rip-off priser i dyreparken eller på andre overnattingssteder i kristiansand. Perfekt rom , kjøkken, stue , separat soverom og bad med vaskemaskin - tørketrommel. At betjeningen er noe av det hyggeligste du møter på hvilket som helst hotell - løfter opplevelsen fra bra til ypperlig. Takk for meg og vi sees snart igjen

Opphold: desember 2015, reiste med familie
Takk, Jan Ivar s
Anmeldt 31 desember 2015

Sjøgløtt hotell er et meget sjarmerende hotell plassert i hjertet av Kristiansand. Det ligger ikke langt fra byens strandpromenade og det er gåavstand til alle Kristiansands fasiliteter. Frokosten var velsmakende og personalet utrolig hyggelige. Her kommer jeg tilbake!

Opphold: desember 2015, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, jakobsen323
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0.5 km unna
Yess! Hotel Kristiansand
Nr. 5 av 19 i Kristiansand
347 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 776 - kr 1 003 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?