“Fantastisk vertskap”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 18 juli 2016 via mobile enheter

Vart tatt i mot av ein hyggelig mann som bar kofferter og viste oss rundt i hotellet.
Meget god guideing på kartet som gjorde kvelden vår spesiell og byen meget opplevelses rik. God frokost og alt til ein meget hyggelig pris.
Anbefaler dette koselige hotellet på det varmeste.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
1  Takk, Rune S
Sjoglott_Hotell, Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15 august 2016

Hei Rune,

Tusen takk for den hyggelige vurderingen av oss her på Sjøgløtt Hotell, dette setter vi stor pris på!

Vi er kjempe glade for å høre at du har vært fornøyd under ditt opphold og at du har hatt en kjempe god opplevelse med både de ansatte og vår frokost. Dette er alltid koselig å høre at vi har gjort en god jobb.

Vi ønsker deg velkommen tilbake som gjest her hos oss ved en senere anledning og vi håper at oppholdet blir like bra om ikke bedre.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 28 juni 2016 via mobile enheter

Et utrolig sjarmerende Hotel med parkering og sentral beliggenhet. Vi fikk en velutstyrt leilighet med god plass og fint design. Vår leilighet må ha vært minst 40 m2 med 5 sengeplasser. Stuen hadde to store sofaer og bad med to vasker og dusj. Leiligheten hadde også vaskemaskin og fullt utstyrt kjøkken. En utrolig hyggelig bakhage og frokostrom i stil fra middelhavet. Vi kommer tilbake.

Opphold: juni 2016, reiste med familie
Takk, Eva Solskjær B

Hei Eva,

Tusen takk for den koselige vurderingen av oss her på Sjøgløtt Hotell, dette setter vi kjempe pris på!
Vi er utrulig glade for å høre at dere har hatt et godt opphold her hos oss og at dere har vært fornøyde med leiligheten og hotellet i seg selv.

Vi er kjempe glade for å høre at dere vil komme tilbake og vi ser fram til å ha dere som gjester igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 27 juni 2016 via mobile enheter

Helt greit, sentralt plassert. Parkering i gate. Litt stusselige rom, men rent. Frokostsal i kjelleren med enkelt utvalg, og muligheter til å kjøpe snacks og drikke i resepsjonen. Hyggelig bakgård med utgang fra resepsjonen.

Opphold: juli 2015, reiste på forretningsreise
Takk, Tom S

Hei Tom,

Takk for din vurdering av oss på Sjøgløtt Hotell.
Vi er glade for å høre at du fant oppholdet greit og fant vår bakgård hyggelig.
Med tanke på at hotellet er gammelt og rommene ikke kan gjøres så mye med angående størrelsen så er vi veldig fornøyde med å kunne tilby vår flotte bakgård til våre gjester.

Håper å kunne se deg som gjest igjen!

Anmeldt 3 mai 2016

Dro frem sengen, det var EKSTREM EKKELT og generell fikk man følelsen at hotellet drevs av tenåringer. Flekker og riper, smussige gardiner etc. Ganske mye traffik utenfor. Mer før lowbudget studenter, synes prisen er for høy for denne standard.. Ikke noen heis,

Romtips: ikke mot veien
Se flere romtips
  • Opphold: mai 2016, reiste alene
2  Takk, Dina J
Anmeldt 30 mars 2016

Utrolig koselig og sjarmerende hotell som er godt plassert i Kristiansand. Kort gåavstand til sentrum og dagligvarebutikker. Betjeningen yter en utrolig god service og tar godt vare på gjestene sine.Frokosten har et godt utvalg av mat, og muligheten til å steke vafler er selve prikken over i'en.

• Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, Hedvig H
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0.5 km unna
Nr. 8 av 19 i Kristiansand
257 anmeldelser
Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 688 - kr 1 288 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?