“Obs: Veldig små rom”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 24 januar 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotellvert som tok i mot oss. Vi ble anbefalt privat parkering noe som er unødvendig i helgene da parkering i gaten er gratis. Har du et par kofferter så sliter du med å få plass på rommet. Ingen garderobeskap. Frokosten grei, men ikke mer. Gjorde oppmerksom på at alt smør var godt ut på dato..... for lenge siden, noe som frokostvertinnen ble litt fornærmet for. Varm eggerøre OK, bacon var ganske seigt. Kjøttpålegg hadde nok vært fremme noen ganger før så ikke spesielt innbydende.
Alt i alt greit nok, men neste gang tror jeg vi legger på en 100-lapp og prøver noe annet i kristiansand.

Opphold: januar 2017, reiste som et par
Takk, Dag N
Sjoglott_Hotell, General Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 februar 2017

Hei Dag N,

Vi setter pris på at du tar deg tid og bringe disse detaljene til vår oppmerksomhet. Dette er ikke servicenivået vi ønsker at våre gjester skal oppleve og vi er skuffet over å høre dette. Vi beklager at vi ikke gir kvaliteten på fasiliteter og service du fortjente under siste opphold på hotellet.
Dine kommentarer vil bli videreformidlet til vår ledelse for videre vurdering.
La oss få vite når dine planer bringe deg tilbake til byen som vi håper å få en ny sjanse til å gjøre det rette.

Med Vennlig Hilsen
General Manager
Sjoglott Hotell

2024 av 107 anmeldelser

Anmeldt 19 november 2016 via mobile enheter

Sjøgløtt hotell er billig hotell med små rom og enda mindre bad. Frokosten ble jeg veldig fornøyd med.
Dette er et helt greit sted for en kjapp overnatting. Grunnen til terning kast 3 er at jeg rett og slett ikke var fornøyd med badet.

Opphold: november 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Kenneth O
Anmeldt 13 august 2016 via mobile enheter

Vi fikk en diger leilighet til en utrolig bra pris, selv om vi ringte 2 timer før ankomst. Veldig sentral plassering! Hyggelig betjening, flott og romslig leilighet, god frokost og trygg parkering på baksideb for fire motorsykler!
Alt i alt utrolig fornøyd!

Opphold: juli 2016, reiste med venner
Takk, Kristian N
Sjoglott_Hotell, Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 august 2016

Hei Kristian,

Tusen takk for din review av oss, dette var veldig hyggelig å høre og vi er glade for at du/dere ble fornøyde og fant hotellet til deres fornøyelse.
Vi gleder oss til å kunne ha dere som gjester ved en senere anledning.

Anmeldt 23 juli 2016 via mobile enheter

Fjord årets opplevelse gjorde at, valget ble enkelt i år. God service i hyggelig omgivelser. Idyllisk og rolige avslappings muligheter i hotellets bak gård.
Kort vei til byens gjeste havn, shopping, spisesteder , tog og buss.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Bjerkadal
Sjoglott_Hotell, Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15 august 2016

Hei Bjerkadal,

Takk for din hyggelig vurdering av oss her på Sjøgløtt Hotell, dette setter vi kjempe pris på!
Vi er kjempe glade for å høre at du har vært fornøyd med ditt opphold her hos oss og at du fant både beliggenheten og vår bakgård hyggelige.
Vi er veldig stolt av vår bakgård å vi blir utrulig glade når våre gjester også finner den like trivelig.

Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss som gjest ved en senere anledning.

MvH

Anmeldt 18 juli 2016 via mobile enheter

Vart tatt i mot av ein hyggelig mann som bar kofferter og viste oss rundt i hotellet.
Meget god guideing på kartet som gjorde kvelden vår spesiell og byen meget opplevelses rik. God frokost og alt til ein meget hyggelig pris.
Anbefaler dette koselige hotellet på det varmeste.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
1  Takk, Rune S

Hei Rune,

Tusen takk for den hyggelige vurderingen av oss her på Sjøgløtt Hotell, dette setter vi stor pris på!

Vi er kjempe glade for å høre at du har vært fornøyd under ditt opphold og at du har hatt en kjempe god opplevelse med både de ansatte og vår frokost. Dette er alltid koselig å høre at vi har gjort en god jobb.

Vi ønsker deg velkommen tilbake som gjest her hos oss ved en senere anledning og vi håper at oppholdet blir like bra om ikke bedre.

MvH
Resepsjonen
Sjøgløtt Hotell

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0,5 km unna
Nr. 8 av 19 i Kristiansand
258 anmeldelser
Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 647 - kr 929 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?