“Veldig hyggelig”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 9 mars 2017 via mobile enheter

Har ikke noe annet å si enn at det var fantastisk service og hyggelig atmosfære. Koselig hotell som jeg kan anbefale på det sterkeste. Hyggelig og løsningsorientertm mannskap! Vi hadde bestilt dobbeltrom, men fikk familierom, fordi den var ledig (kostet oss ikke noe ekstra). Frokosten var godt og enkelt. Får mye for pengene :)

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, Aq E
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Sjøglott Hotel
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 27 februar 2017 via mobile enheter

Dette er et hotell som egentlig er et pensjonat med standard deretter. Knøttsmå rom (enerom), nokså nedslitt bad/dusj og fuktighet fra badet trengte inn i rommet, luktet dusj. Ødelagt stol. Senga var bred nok og god å ligge i. Rommet og badet hadde trengt en oppussing. Frokost ok, men kjedelig. Renhold dårlig. Jeg bodde der i seks netter, det ble kun skiftet håndklær og tømt søppelkorgene i løpet av de dagene. Det var matlukt i gangene helt opp til tredje etasje, da det ikke var ventilasjon. Ikke heis. Ok med mulighet for å steke seg vafler på kveldstid. Billige rom det var bra. Lite trafikkstøy med rom mot bakgården og rolig atmosfære på hotellet. Ikke kø i frokostsalen. Sentral beliggenhet. Et lavbudsjett pensjonat etter min vurdering.

Opphold: februar 2017, reiste alene
Takk, Harrieth A
Anmeldt 24 januar 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotellvert som tok i mot oss. Vi ble anbefalt privat parkering noe som er unødvendig i helgene da parkering i gaten er gratis. Har du et par kofferter så sliter du med å få plass på rommet. Ingen garderobeskap. Frokosten grei, men ikke mer. Gjorde oppmerksom på at alt smør var godt ut på dato..... for lenge siden, noe som frokostvertinnen ble litt fornærmet for. Varm eggerøre OK, bacon var ganske seigt. Kjøttpålegg hadde nok vært fremme noen ganger før så ikke spesielt innbydende.
Alt i alt greit nok, men neste gang tror jeg vi legger på en 100-lapp og prøver noe annet i kristiansand.

Opphold: januar 2017, reiste som et par
Takk, Dag N
Sjoglott_Hotell, General Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 februar 2017

Hei Dag N,

Vi setter pris på at du tar deg tid og bringe disse detaljene til vår oppmerksomhet. Dette er ikke servicenivået vi ønsker at våre gjester skal oppleve og vi er skuffet over å høre dette. Vi beklager at vi ikke gir kvaliteten på fasiliteter og service du fortjente under siste opphold på hotellet.
Dine kommentarer vil bli videreformidlet til vår ledelse for videre vurdering.
La oss få vite når dine planer bringe deg tilbake til byen som vi håper å få en ny sjanse til å gjøre det rette.

Med Vennlig Hilsen
General Manager
Sjoglott Hotell

Anmeldt 19 november 2016 via mobile enheter

Sjøgløtt hotell er billig hotell med små rom og enda mindre bad. Frokosten ble jeg veldig fornøyd med.
Dette er et helt greit sted for en kjapp overnatting. Grunnen til terning kast 3 er at jeg rett og slett ikke var fornøyd med badet.

Opphold: november 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Kenneth O
Anmeldt 13 august 2016 via mobile enheter

Vi fikk en diger leilighet til en utrolig bra pris, selv om vi ringte 2 timer før ankomst. Veldig sentral plassering! Hyggelig betjening, flott og romslig leilighet, god frokost og trygg parkering på baksideb for fire motorsykler!
Alt i alt utrolig fornøyd!

Opphold: juli 2016, reiste med venner
Takk, Kristian N
Sjoglott_Hotell, Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 august 2016

Hei Kristian,

Tusen takk for din review av oss, dette var veldig hyggelig å høre og vi er glade for at du/dere ble fornøyde og fant hotellet til deres fornøyelse.
Vi gleder oss til å kunne ha dere som gjester ved en senere anledning.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0.5 km unna
Yess! Hotel Kristiansand
Nr. 5 av 19 i Kristiansand
347 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 773 - kr 1 000 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?