Anmeldt 22. mars 2017 via mobile enheter

Text In Norwegian

Idyllisk og spesielt/annerledes hotell

Veldig koselig. Har vaffelrøre fremme, kaffemaskin på rommene, personlig preg.

2. Turen min hit og absolutt ikke den siste.
Hvorfor reise til et kjedelig sted som Yess når sjøgløtt har ledig rom :)

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Simen S
Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Har ikke noe annet å si enn at det var fantastisk service og hyggelig atmosfære. Koselig hotell som jeg kan anbefale på det sterkeste. Hyggelig og løsningsorientertm mannskap! Vi hadde bestilt dobbeltrom, men fikk familierom, fordi den var ledig (kostet oss ikke noe ekstra). Frokosten var godt og enkelt. Får mye for pengene :)

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Aq E
Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Dette er et hotell som egentlig er et pensjonat med standard deretter. Knøttsmå rom (enerom), nokså nedslitt bad/dusj og fuktighet fra badet trengte inn i rommet, luktet dusj. Ødelagt stol. Senga var bred nok og god å ligge i. Rommet og badet hadde trengt en oppussing. Frokost ok, men kjedelig. Renhold dårlig. Jeg bodde der i seks netter, det ble kun skiftet håndklær og tømt søppelkorgene i løpet av de dagene. Det var matlukt i gangene helt opp til tredje etasje, da det ikke var ventilasjon. Ikke heis. Ok med mulighet for å steke seg vafler på kveldstid. Billige rom det var bra. Lite trafikkstøy med rom mot bakgården og rolig atmosfære på hotellet. Ikke kø i frokostsalen. Sentral beliggenhet. Et lavbudsjett pensjonat etter min vurdering.

Dato for oppholdet: februar 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Harrieth A
Anmeldt 24. januar 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotellvert som tok i mot oss. Vi ble anbefalt privat parkering noe som er unødvendig i helgene da parkering i gaten er gratis. Har du et par kofferter så sliter du med å få plass på rommet. Ingen garderobeskap. Frokosten grei, men ikke mer. Gjorde oppmerksom på at alt smør var godt ut på dato..... for lenge siden, noe som frokostvertinnen ble litt fornærmet for. Varm eggerøre OK, bacon var ganske seigt. Kjøttpålegg hadde nok vært fremme noen ganger før så ikke spesielt innbydende.
Alt i alt greit nok, men neste gang tror jeg vi legger på en 100-lapp og prøver noe annet i kristiansand.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Dag N
Sjoglott_Hotell, General Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2017

Hei Dag N,

Vi setter pris på at du tar deg tid og bringe disse detaljene til vår oppmerksomhet. Dette er ikke servicenivået vi ønsker at våre gjester skal oppleve og vi er skuffet over å høre dette. Vi beklager at vi ikke gir kvaliteten på fasiliteter og service du fortjente under siste opphold på hotellet.
Dine kommentarer vil bli videreformidlet til vår ledelse for videre vurdering.
La oss få vite når dine planer bringe deg tilbake til byen som vi håper å få en ny sjanse til å gjøre det rette.

Med Vennlig Hilsen
General Manager
Sjoglott Hotell

Anmeldt 19. november 2016 via mobile enheter

Sjøgløtt hotell er billig hotell med små rom og enda mindre bad. Frokosten ble jeg veldig fornøyd med.
Dette er et helt greit sted for en kjapp overnatting. Grunnen til terning kast 3 er at jeg rett og slett ikke var fornøyd med badet.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Kenneth O