“Enkel standard men hyggelig.”
Anmeldelse av Sjøglott Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 26 mars 2017

Et lite hotell med flott service, hyggelig personale. Lite rom, men funket greit for våre to netter. Enkel standard, men rent. Pluss for kapsel-maskin på rommet. Helt grei frokost. Gleder oss til å komme tilbake på sommeren, hotellet har en koselig bakgård som bringer tankene til sørligere breddegrader. Ja, vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Rom mot bakgården er stille, men rommet vi fikk var veldig lite. Ønsker man større rom bør man ta fa...
Se flere romtips
  • Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, baronessedeley
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 22 mars 2017 via mobile enheter

Text In Norwegian

Idyllisk og spesielt/annerledes hotell

Veldig koselig. Har vaffelrøre fremme, kaffemaskin på rommene, personlig preg.

2. Turen min hit og absolutt ikke den siste.
Hvorfor reise til et kjedelig sted som Yess når sjøgløtt har ledig rom :)

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, Simen S
Anmeldt 9 mars 2017 via mobile enheter

Har ikke noe annet å si enn at det var fantastisk service og hyggelig atmosfære. Koselig hotell som jeg kan anbefale på det sterkeste. Hyggelig og løsningsorientertm mannskap! Vi hadde bestilt dobbeltrom, men fikk familierom, fordi den var ledig (kostet oss ikke noe ekstra). Frokosten var godt og enkelt. Får mye for pengene :)

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, Aq E
Anmeldt 27 februar 2017 via mobile enheter

Dette er et hotell som egentlig er et pensjonat med standard deretter. Knøttsmå rom (enerom), nokså nedslitt bad/dusj og fuktighet fra badet trengte inn i rommet, luktet dusj. Ødelagt stol. Senga var bred nok og god å ligge i. Rommet og badet hadde trengt en oppussing. Frokost ok, men kjedelig. Renhold dårlig. Jeg bodde der i seks netter, det ble kun skiftet håndklær og tømt søppelkorgene i løpet av de dagene. Det var matlukt i gangene helt opp til tredje etasje, da det ikke var ventilasjon. Ikke heis. Ok med mulighet for å steke seg vafler på kveldstid. Billige rom det var bra. Lite trafikkstøy med rom mot bakgården og rolig atmosfære på hotellet. Ikke kø i frokostsalen. Sentral beliggenhet. Et lavbudsjett pensjonat etter min vurdering.

Opphold: februar 2017, reiste alene
Takk, Harrieth A
Anmeldt 24 januar 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotellvert som tok i mot oss. Vi ble anbefalt privat parkering noe som er unødvendig i helgene da parkering i gaten er gratis. Har du et par kofferter så sliter du med å få plass på rommet. Ingen garderobeskap. Frokosten grei, men ikke mer. Gjorde oppmerksom på at alt smør var godt ut på dato..... for lenge siden, noe som frokostvertinnen ble litt fornærmet for. Varm eggerøre OK, bacon var ganske seigt. Kjøttpålegg hadde nok vært fremme noen ganger før så ikke spesielt innbydende.
Alt i alt greit nok, men neste gang tror jeg vi legger på en 100-lapp og prøver noe annet i kristiansand.

Opphold: januar 2017, reiste som et par
Takk, Dag N
Sjoglott_Hotell, General Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 februar 2017

Hei Dag N,

Vi setter pris på at du tar deg tid og bringe disse detaljene til vår oppmerksomhet. Dette er ikke servicenivået vi ønsker at våre gjester skal oppleve og vi er skuffet over å høre dette. Vi beklager at vi ikke gir kvaliteten på fasiliteter og service du fortjente under siste opphold på hotellet.
Dine kommentarer vil bli videreformidlet til vår ledelse for videre vurdering.
La oss få vite når dine planer bringe deg tilbake til byen som vi håper å få en ny sjanse til å gjøre det rette.

Med Vennlig Hilsen
General Manager
Sjoglott Hotell

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0.5 km unna
Nr. 8 av 19 i Kristiansand
257 anmeldelser
Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 688 - kr 1 288 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?