“Koselig minihotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 4 mai 2017 via mobile enheter

Veldig fint og ryddig overalt,koselig bakgård og hyggelig betjening helt greie rom selv om størrelsen på rommene ikke er store og ingen heis men det hjelper att hotellet føles så lite og spesielt,frokosten var bra også men det er noe sjøgløtt kunne gjort for att det skal bli helt topp og bo her og det er blant annet å få flere askebegere på bordene ute,ett sted å sette såpe i dusjen,litt dunkel belysning på soverom/bad og det kunne trengt litt oppussing selv om det går akkurat sånn det er!!!

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, William Henry B

Anmeldt 21 april 2017

Hadde mitt andre opphold her og hotellet imponerer fortsatt.
Veldig billig pris, men du får likevel et veldig sentralt hotell, med alt du kunne ønske deg av bekvemmeligheter. Frokosten er veldig imponerende for et så lite hotell! :)
Ble litt skuffet over å finne hår på badeveggen når vi kom, men vaskepersonalet var grundigere dagen etter.
Et hotell eg varmt vil anbefale alle som skal bo i Kristiansand sentrum! :)

• Opphold: april 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Seljording
Anmeldt 26 mars 2017

Et lite hotell med flott service, hyggelig personale. Lite rom, men funket greit for våre to netter. Enkel standard, men rent. Pluss for kapsel-maskin på rommet. Helt grei frokost. Gleder oss til å komme tilbake på sommeren, hotellet har en koselig bakgård som bringer tankene til sørligere breddegrader. Ja, vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Rom mot bakgården er stille, men rommet vi fikk var veldig lite. Ønsker man større rom bør man ta fa...
Se flere romtips
  • Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, baronessedeley
Anmeldt 22 mars 2017 via mobile enheter

Text In Norwegian

Idyllisk og spesielt/annerledes hotell

Veldig koselig. Har vaffelrøre fremme, kaffemaskin på rommene, personlig preg.

2. Turen min hit og absolutt ikke den siste.
Hvorfor reise til et kjedelig sted som Yess når sjøgløtt har ledig rom :)

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, Simen S
Anmeldt 9 mars 2017 via mobile enheter

Har ikke noe annet å si enn at det var fantastisk service og hyggelig atmosfære. Koselig hotell som jeg kan anbefale på det sterkeste. Hyggelig og løsningsorientertm mannskap! Vi hadde bestilt dobbeltrom, men fikk familierom, fordi den var ledig (kostet oss ikke noe ekstra). Frokosten var godt og enkelt. Får mye for pengene :)

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, Aq E
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0,7 km unna
Scandic Sorlandet
Nr. 9 av 19 i Kristiansand
366 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 6 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 623 - kr 1 198 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?