“Hjemmekoselig!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Sjøglott Hotel
Anmeldt 23 juli 2017 via mobile enheter

Et lite, men hyggelig hotell med sjøgløtt fra hotellrommet. Nydelig frokost du kan spise i den veldig koselige bakgården. Rommet var ikke veldig stort, men sjarmen og den hyggelige betjeningen veier opp. Perfekt for en weekend i Kristiansand!

Opphold: juli 2017, reiste med venner
Takk, Jørgen F

Anmeldt 22 juli 2017 via mobile enheter

Da vi kom inn her på kvelden luktet deilig av nystekte vafler. De kan man steke selv i hotellets utrolig koselige spisesal i kjelleren med rødrutede duker og vakre malerier. Rommet var koselig med utsikt ned til bakhagen og mot kirken. Hyggelig betjening, god atmosfære , deilig frokost. Vennlig sørlandsidyll med måkeskrik til. Dette vesle hotellet anbefales på det varmeste

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Britt K
Anmeldt 22 juli 2017 via mobile enheter

Jeg vil heller kalle dette et pensjonat enn Hotel.
Fikk rom i 3 etasje uten heis måtte slepe tunge kofferter opp til 3 etasje.
Når jeg lukket opp rommet fikk jeg sjokk. Trangt lite rom. Ikke plass til bagasjen. Utsikt mot en bakgård hvor det var en del måker som bråkte.
Ikke romservice, Dvs fikk bare nye håndklær.
Frokosten var dårlig Dvs pålegget og osten "svettet" hadde nok ligget ute altfor lenge.
Bacon/eggerøre ikke bra. Vaffelrøre sto ute hele dagen/kveld, skulle steke meg en vaffel da jeg ikke klarte frokosten disse dagene. Men smakte surt (kanskje ikke rart når vaffelrøra står ute hele tiden.
Resepsjonen var ikke betjent på kveldstid da hadde de gått for dagen. Kunne da kontakte vaktmester hvis det var noe.
Dusjen var trang, (jeg kom inn) men gubben som er kraftig kom ikke inn i dusjen.
Så mye som må endres her hvis jeg skulle kommet tilbake. Frokosten er utrolig viktig, ingen av oss spiste frokost noen av dagene.
Slitsomt med lite rom hvor bagasjen ikke har plass. Ikke ventilasjon.
Står på døra på rommene at man kan spørre om stekt egg til frokost, spurte han på frokosten han sa bare nei, spurte han i resepsjonen han visste ikke det sto på døra og skulle fikse det til morgenen etter, kommer ned og spør om stekt egg, får vi det. NEI!!!
Beklager men dårlig opplevelse.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Marianne R
Anmeldt 3 juli 2017 via mobile enheter

Vi ankom hotellet som på kort varsel klarte å gi oss et rom som var beregnet på hund, noe som kom litt brått på både oss og hotellet. Vi hadde bestilt et vanlig rom mange måneder i forveien. Rommene som er beregnet på hundeeiere og deres hunder er helt glimrende da de har egen inngang fra have/bakgård. Servicen fra personalet var strålende. Blide og imøtekommende. En stjerne i margen var at man kunne steke vafler når det måtte passe en.

Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, ChristineElisabeth1
Sjoglott_Hotell, Front Office Manager på Sjøglott Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 juli 2017

Hei Christine Elisabeth

Takk for den hyggelige tilbakemelding.
Det gleder oss at dere fikk et flott opphold her hos oss og at vaflene falt i smak :)

Ha en fortreffelig dag videre og håper vi ses igjen

Mvh
Sjøgløtt Hotell

Anmeldt 4 juni 2017 via mobile enheter

Meg og min datter var her i forbindelse med svømmestevne i Kristiansand.

God service pene og rene rom. Åpnet frokosten tidligere for oss pga tidlig stevne.

Alt i alt en flott opplevelse... kommer gjerne tilbake

Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, Super gamer H
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0,7 km unna
Scandic Sorlandet
Nr. 9 av 19 i Kristiansand
366 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 6 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisnivå: kr 624 - kr 1 200 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?