“Sjarmerende hotell med hyggelig betjening”
Anmeldelse av Sjøglott Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
Sjøglott Hotel
Stavanger, Norge
Nivå 1 Bidragsyter
3 anmeldelser
3 anmeldelser av hotell
“Sjarmerende hotell med hyggelig betjening”
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Vi hadde en meget hyggelig overnatting i Kristiansand på Sjøgløtt. Veldig sentralt hotell - to skritt utenfor døren finnes det meste av severdigheter.. + sentrum rett ovenfor deg. Meget hyggelig betjening, rolig og fredelig hotell - ikke folksomt eller trangt i fellesareal selv om hotellet trolig var fullt. Jeg ser at noen har skrevet litt negativt om frokosten - dette er sannsynligvis folk som kommer ned til frokost fem minutt før de rydder av(?). Vår opplevelse var kjempebra - nystekt eggerøre rett fra stekepanna og variert og sunn frokost. Sjarmerende hotell tommel opp!

Bodde august 2017, reiste med familie
Takk, 610stian2016
Skriv en anmeldelse

95 anmeldelser fra vårt fellesskap

Vis anmeldelser for
Vurderingssammendrag
  • Plassering
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (6)
Dato | Rangering
24 anmeldelser
7 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
Anmeldt 2 uker siden

Hele familien i en leilighet for fire. Bad med vaskemaskin og tørketrommel, og enkelt utrustet kjøkken med stekeoven og kokeplater. Leiligheten bar preg av å være godt brukt, men selvom den var litt slitt fungerte alt.
Enkel standard, men veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening. Koslig frokostsal/ fellesrom som går rett ut til en lun og fin bakgård med hagemøbler.

• Bodde juli 2017, reiste med familie
Takk, Ensybeede
Nivå 6 Bidragsyter
112 anmeldelser
48 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nyttige stemmer
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Et lite, men hyggelig hotell med sjøgløtt fra hotellrommet. Nydelig frokost du kan spise i den veldig koselige bakgården. Rommet var ikke veldig stort, men sjarmen og den hyggelige betjeningen veier opp. Perfekt for en weekend i Kristiansand!

Bodde juli 2017, reiste med venner
Takk, Jørgen F
Nivå 2 Bidragsyter
3 anmeldelser
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Da vi kom inn her på kvelden luktet deilig av nystekte vafler. De kan man steke selv i hotellets utrolig koselige spisesal i kjelleren med rødrutede duker og vakre malerier. Rommet var koselig med utsikt ned til bakhagen og mot kirken. Hyggelig betjening, god atmosfære , deilig frokost. Vennlig sørlandsidyll med måkeskrik til. Dette vesle hotellet anbefales på det varmeste

Bodde juli 2017, reiste som et par
Takk, Britt K
1 anmeldelse
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Jeg vil heller kalle dette et pensjonat enn Hotel.
Fikk rom i 3 etasje uten heis måtte slepe tunge kofferter opp til 3 etasje.
Når jeg lukket opp rommet fikk jeg sjokk. Trangt lite rom. Ikke plass til bagasjen. Utsikt mot en bakgård hvor det var en del måker som bråkte.
Ikke romservice, Dvs fikk bare nye håndklær.
Frokosten var dårlig Dvs pålegget og osten "svettet" hadde nok ligget ute altfor lenge.
Bacon/eggerøre ikke bra. Vaffelrøre sto ute hele dagen/kveld, skulle steke meg en vaffel da jeg ikke klarte frokosten disse dagene. Men smakte surt (kanskje ikke rart når vaffelrøra står ute hele tiden.
Resepsjonen var ikke betjent på kveldstid da hadde de gått for dagen. Kunne da kontakte vaktmester hvis det var noe.
Dusjen var trang, (jeg kom inn) men gubben som er kraftig kom ikke inn i dusjen.
Så mye som må endres her hvis jeg skulle kommet tilbake. Frokosten er utrolig viktig, ingen av oss spiste frokost noen av dagene.
Slitsomt med lite rom hvor bagasjen ikke har plass. Ikke ventilasjon.
Står på døra på rommene at man kan spørre om stekt egg til frokost, spurte han på frokosten han sa bare nei, spurte han i resepsjonen han visste ikke det sto på døra og skulle fikse det til morgenen etter, kommer ned og spør om stekt egg, får vi det. NEI!!!
Beklager men dårlig opplevelse.

Bodde juli 2017, reiste med familie
Takk, Marianne R
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kristiansand hotellene
0.5 km unna
Nr. 5 av 19 i Kristiansand
341 anmeldelser
Radisson Blu Caledonien Hotel, Kristiansand
Vis priser

Har du vært i Sjøglott Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sjøglott Hotel

Sted: Sjøglott Hotel
Adresse: Østre Strand Gate 25, Kristiansand 4610, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Sørlandet > Vest-Agder > Kristiansand
Fasiliteter:
Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi)
Hotellstil:
Nr. 7 av 19 hoteller i Kristiansand
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 953 - kr 1 358
Hotellklasse:2,5 stjerne — Sjøglott Hotel 2.5*
Antall rom: 16
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sjøglott Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?