Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Vi er to par som har bodd 2 netter på Sjøgløtt hotell. Hotellet ligger svært sentralt i Kvadraturen, nær både severdigheter og shopping. Rommene var store nok og godt rengjort. Gode senger, og fred og ro om nettene. Privat parkering i bakgården var helt topp for oss som kommer med veteranbil! Personalet gjorde alt de kunne for at vi skulle trives. Et godt alternativ til en grei pris - anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Moagut1
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dårlig service og informasjon! Hotellet tenker bare på hvor mye penger de kan loppe ut av deg. Sleipe :-(

Jeg fikk lungebetennelse og sendte skriftlig henvendelse til hotellet om vi dessverre måtte avbestille oppholdet. Dette var midt i den norske fellesferien, juli 2018. Jeg fikk skriftlig tilbakemelding om at kanselleringen var mottatt, og et ønske om en fortsatt god dag. Ikke noe mer ble fortalt.

Da jeg en uke senere lurte på hvor det ble av refusjonen av pengene, fikk jeg beskjed om at jeg hadde avbestilt 5,5 timer for sent i forhold til 48 timers fristen, og at jeg derfor ikke ble refundert noe.

Hvorfor ble ikke jeg informert om at avbestillingen ble mottatt for sent i forhold til avbestillingsbetingelsene i liten skrift? Selv om jeg ikke kunne dra på grunn av lungebetennelse kun reisefølge mitt ha dratt, og jeg kunne om ikke annet gitt bort oppholdet til noen andre. Dette unnlot hotellet å fortelle - høyest sannsynlig å leie ut rommet en gang til å motta dobbelt og ufortjent leie.

Dårlig stil etter min mening! Håper noen leser dette og bestiller på et annet hotell, slik at de i hver fall ikke tjener penger på dårlig/sleip og mangelfull informasjon!!

Jeg bestilte hotellet direkte via hotellets hjemmeside for å være grei mot hotellet, slik at ikke hotells.com eller lignede skulle ta mye av fortjenesten. Det angrer jeg på i dag!

Takk, Geir G
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Elsker sånn små perler som dette stedet. Er så lei av de store upersonlige hotellene i kjeder hvor alt er så likt. Sjøgløtt oser av sjarm fra første blikk med lukten av nystekte vafler i gangene, malte malerier på veggene fra «Eva» og rutete duker på frokostbordene. Rommene er enkle, men har alt man trenger inklusive Nespressomaskin (hvor kapslene er inkludert). Jeg kommer tilbake ved neste anledning:)

Takk, Spagetticamilla
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

På hotellet er det små rom. Det er helt OK. Problemet er at sengene på dobbeltrom er 120 cm. Dette funker kanskje for par, men ikke venner som skal dele seng.

Badet var ikke ordentlig vasket da vi kom på rommet heller.

Vi sov svært dårlig her, og anbefaler ikke andre stedet.

På plussiden er det alltid tilgjengelige deilige vafler.

Takk, 675vildeh
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Veldig koselig hotell. Ikke noe luksus, heller ikke elegante bad, ganske spartansk, men med nye sjarm. Veldig hyggelig atmosfære, hjelpsom gutt i resepsjonen, og flinke jenter i matkjelleren. Det var et riktig hyggelig opphold.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, arnes784